تکمیل بیمارستان مهدی شهر در شرایط کرونا از اولویت‌های مهم است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنا‌ن امروز در جلسه بررسی پروژه های عمرانی بهداشت و درمان استان سمنان گفت: در شرایط کرونا تسریع در تکمیل این بیمارستان بسیارحائر اهمیت است تا مردم عزیز شهرستان مهدیشهر بتوانند از خدمات بهداشتی و درمانی بیمارستان استفاده نموده و ضمن کاهش تعداد بیماران بستری در شهرستان سمنان ، از ترددهای بیمورد نیز کاسته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی با استماع نظرات رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان و مدیر کل راه و شهرسازی و همچنین گزارش فرمانداران شهرستانهای گرمسار و آرادان، پیرامون بررسی مسائل و مشکلات بیمارستان های مذکور خواهان همکاری بیشتر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان و اداره کل راه و شهرسازی استان شد تا نواقص موجود ، هر چه سریعتر بررسی و برطرف شود

,

وی افزود: قطعا طولانی شدن شدن روند اجرای پروژه عمرانی بیمارستان شهرستان مهدیشهر سبب تغییر در استانداردها شده و گذر زمان نیز قطعا افزایش هزینه ها را بدنبال خواهد داشت فلذا می بایست، نسبت به تکمیل و رفع ایرادات وارده تلاش و در این راستا همه باید به تعهدات خود پایبند بوده و اهتمام جدی داشته باشند .

,

گفتنی است فخری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان چندی پیش ، در سفر به شهرستان های گرمسار و مهدیشهر مسائل و مشکلات بیمارستانهای این دوشهرستان را بررسی نمود.

,

در این جلسه مقرر گردید طبق تعهد مدیر کل راه و شهر سازی تا پایان آذر ماه نسبت به رفع نواقص بیمارستان شهرستان مهدیشهراقدام شود.

,

انتهای پیام/

]
منوچهر فخری با تاکید بر تلاش مجدانه در امر تکمیل و رفع نواقص بیمارستان شهرستان مهدیشهرگفت: تکمیل بیمارستان مهدی شهر در شرایط کرونا بسیار حائزاهمیت است.