طرح "شهید حاج قاسم سلیمانی" با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس انجام می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صمد محمدی در گفتگو با خبرنگار دیوانگاه اظهار داشت:  طرح "شهید حاج قاسم سلیمانی" با هدف کنترل اپیدمی کووید 19به شیوه محله و خانواده محور و مبتنی بر برنامه "هرخانه یک پایگاه سلامت" و از طریق مشارکت مردمی و بهره گیری از کمک نیروهای بسیج و داوطلب مردمی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه این طرح با همکاری بسیج و شبکه بهداشت ،فرمانداری شهرستان صورت می گیرد، افزود: این طرح با اهداف اختصاصی قطع زنجیره انتقال ویروس با افزایش رعایت پروتکل های بهداشتی، کاهش بستری، کاهش مرگ و پوشش حمایتی ازگروههای درمعرض خطر انجام می شود.

فرمانده سپاه ناحیه هرسین تصریح کرد: در این طرح جامع به جای مراجعه افراد مبتلا به ویروس کرونا به بیمارستان یا مراکز درمانی، تیم سلامت شبکه بهداشت شهرستان در صورت لزوم به منزل افراد مبتلا مراجعه و فرد را تحت درمان و قرنطینه خانگی قرار خواهند داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیوانگاه,
,
,
,
,

محمدی در ادامه اظهار داشت: از عموم مردم عزیز شهرستان خواهشمندیم با همدلی و همکاری با عوامل اجرایی طرح، از اپیدمی این ویروس منحوس جلوگیری و از حضور در تجمعات خودداری کنند.

,

انتهای پیام/

]
صمد محمدی گفت: طرح "شهید حاج قاسم سلیمانی" با هدف کنترل اپیدمی کووید 19به شیوه محله و خانواده محور و مبتنی بر برنامه "هر خانه یک پایگاه سلامت" در حال انجام است.