۱۹هزار متر از مسیل خندق‌های بجنورد نیازمند بهسازی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن احمدی، مدیر فنی و نظارت بر پروژه‌ های عمرانی شهرداری بجنورد در گفتگو با خبرنگار عصر اترک، اظهار کرد: هم اکنون عملیات عمرانی  بهسازی مسیلهای ملکش و آفرینش، کال پسته (محلات صادقیه، حصار شیرعلی و ...) و دوبرابر (شهرک امام خمینی (ره) ) در حال انجام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز 2 هزار و 900 متر از مسیل های ملکش و آفرینش، کال پسته و دوبرار با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد و 500 میلیون ریال بهسازی شده است.

,

احمدی خاطر نشان کرد: مطالعات جامع هدایت آبهای سطحی شهر بجنورد توسط مهندسین مشاور طرح در حال انجام است، عملیات اجرایی درمسیلهای ملکش، آفرینش و کال پسته نیز با هماهنگی مشاور طرح انجام می شود.

,

مدیر فنی و نظارت بر پروژه های عمرانی شهرداری ، با اشاره به اینکه شهر بجنورد به واسطه گذر مسیل های متعدد یک شهر کاسه ای است که با خطر سیل مواجه است، تصریح کرد: هر ساله مدیریت شهری هزینه های گزافی را به خاطر عملیات لایروبی مسیل های گذری از محدوده شهری مرکز استان متحمل می شود که بهسازی مسیل های موجود بنا به اولویت و ضرورت می تواند نقش به سزایی در کاهش هزینه های مدیریت شهری، مدیریت ریسک و مدیریت بحران، ایفا کند.

انتهای پیام/

,
,
]
محسن احمدی با اشاره به اینکه طول مسیل خندق شهر بیش از ۲۵هزار متر است گفت: ۱۹هزار متر طول این مسیلها نیازمند بهسازی است .