اخطار به ۷۷ واحد صنفی تیرچه فاقد استاندارد در لرستان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرضیه قنبریان در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: با توجه به این که تیرچه در سقف استفاده می شود و استاندارد آن در راستای ایمنی ساختمان بسیار مهم است، استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد ضروری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: در استان لرستان به ۷۷ واحد صنفی تولیدکننده تیرچه که فاقد استاندارد بوده و مشغول به کار هستند، اخطار داده شده که ظرف دو ماه فرصت می توانند برای دریافت پروانه استاندارد اقدام کنند و در غیر این صورت واحد آنها تعطیل می شود.

,

مدیرکل استاندارد لرستان تصریح کرد: این واحدها پروانه کسب دارند ولی پروانه استاندارد ندارند و با توجه به ضرورت استاندارد تیرچه، در صورت بی توجهی به این موضوع پروانه کسب آنها باطل می شود.

,

قنبریان عنوان کرد: همچنین در استان سه واحد صنعتی تولید تیرچه وجود دارد که هر سه واحد دارای مجوز هستند اما تنها یکی از این واحدها دارای پروانه استاندارد بوده و دو واحد دیگر پروانه ندارند که دراین راستا یکی از واحدها به مرجع قضایی معرفی شده است.

,

وی بیان کرد: استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد الزامی است و از نظر ایمنی ساختمان را تایید می کند که در این راستا به صورت جدی اخطارهای لازم در راستای دریافت پروانه استاندارد داده شده تا واحدها برای این پروانه اقدام نمایند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
قنبریان، مدیرکل استاندارد لرستان گفت: 77 واحد صنفی تیرچه فاقد استاندارد در استان وجود دارد که فرصت 2 ماهه داده شده تا پروانه استاندارد داشته باشند و در غیر این صورت تعطیل می شوند.