ارتباط صمیمانه‌ نیروهای مسلح در فارس خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرویس سیاسی شیرازه، همزمان با سالروز تشکیل بسیج جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و فرمانده نیروی انتظامی استان فارس در دیدارهایی جداگانه با سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرویس سیاسی,  شیرازه, شیرازه, ، همزمان با سالروز تشکیل بسیج جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و فرمانده نیروی انتظامی استان فارس در دیدارهایی جداگانه با سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر دیدار کردند.,
 
,
وی در دیدار با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به ظرفیت های سپاه و بسیج در سطح ملی و استانی، گفت: در شهر شیراز قرارگاه شهید اسکندری که با تایید ستاد کل سپاه تشکیل شده 15 محله را با 2 هزار پروژه تعریف شده تحت پوشش قرار داده و در راستای محرومیت زدایی و کاهش آسیب های اجتماعی وارد میدان شده است.
,
 
,
فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه فعالیت‌ها و تلاش‌ها زمانی اثرگذارتر و ارزشمند است که با سایر استعدادها، ظرفیت ها و توانمندی های موجود در دستگاه ها و نهادها تلفیق پیدا کند، گفت: در همین راستا باید «کارگروه ویژه کلانشهر شیراز» به ریاست استاندار فارس و با حضور سپاه، شهرداری، شورای شهر، میراث فرهنگی و سایر نهادها و با اختصاص بودجه ملی و استانی با هدف حل مشکلات کلانشهر شیراز و محرومیت زدایی تشکیل شود و این به نفع کل استان فارس خواهد بود.
,
 
,
سردار بوعلی خاطرنشان کرد: از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز توقع داریم که این مهم را بعنوان یک مطالبه جدی مردمی دنبال کنند و بنده نیز این مطالبه را پیگیری خواهم کرد.
,
 
,
وی با بیان اینکه استان فارس خطه ای شناخته شده و اثرگذار در مسائل دینی و تاریخی است، گفت: فارس دارای استعدادهای جوان و ظرفیت های عظیم است و شایسته است این استان تیم های متعدد در لیگ های معتبر ورزشی در رشته های مختلف بخصوص تیم های فوتبال در سطح لیگ برتر داشته باشد.
,
 
,
سردار بوعلی با بیان اینکه سپاه فجر برای حمایت از تیم فجر شهید سپاسی یک برنامه هدفمند در دستور کار قرار داده است، گفت: یک مجتمع با ارزشی بالغ بر 12 میلیارد تومان در اختیار این تیم قرار داده ایم و یک میلیارد تومان نیز کمک مالی برای این تیم در نظر گرفتیم اما این حمایت باید از طرف تمام نهادها و دستگاه های استان دنبال شود چرا که نام فارس اولویت اول همگی ماست و این تیم نیز تیم فجر شهید سپاسی استان فارس است.
,
 
,
وی ادامه داد: تا پیش از این 175 سالن ورزشی در استان فارس ساخته شده بود اما سپاه فارس طِیِ سه سال 300 سالن ورزشی سرپوشیده ساخته و بصورت هدفمند 22 پایگاه استعداد یابی را با محوریت قهرمانان کشوری هر شهرستان در سراسر استان فارس تاسیس کرده است.
,
 
,
فرمانده سپاه فجر همچین در دیدار با سردار رهام بخش حبیبی فرمانده نیروی انتظامی فارس ضمن تاکید بر اهمیت حفظ و ارتقا وحدت و صمیت در بین نیروهای مسلح تاکید کرد: در استان فارس رابطه صمیمانه و بسیار خوبی بین نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش و نیروی انتظامی برقرار است و این رابطه صمیمانه خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی است.
,
 
,
وی با بیان اینکه همکاری و هم پوشانی مناسبی در ماموریت ها بین نیروی انتظامی و بسیج برقرار است، گفت: در سایه این همکاری شاهد امنیت پایدار در سطح استان فارس هستیم و این همکاری یکی از مولفه های موثر در برقراری آرامش و امنیت اجتماعی در استان فارس است.
,
 
,
سردار بوعلی با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، خاطرنشان کرد: حضور در طرح خادم الشهید یکی از بهترین فرصت ها برای آشنایی هرچه بیشتر و اُنس با فرهنگ ایثار و شهادت است و سپاه فجر آمادگی دارد امکانات و ظرفیت های موجود را برای حضور هر چه بیشتر خانواده ها و فرزندان نیروهای مسلح در این طرح فراهم کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
فرمانده سپاه فجر فارس گفت: در استان فارس رابطه صمیمانه و بسیار خوبی بین نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش و نیروی انتظامی برقرار است و این رابطه صمیمانه خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی است.