پیشنهاد هیات رئیسه ICF برای تغییر در مواد کانوئینگ المپیک پاریس
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، سایت فدراسیون جهانی کانوئینگ از تصویب پیشنهاد اضافه شدن دو ماده به رشته اسلالومالمپیک خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
بر اساس این خبر، هیات رئیسه ICF در مواد پیشنهادی خود برای برنامه المپیک ۲۰۲۴ پاریس، مواد اکستریم اسلالوم زنان و مردان راقرار داده است.
,
 
,
رشته اکستریم اسلالوم یکی از رشته مهیج قایقرانی است که به صورت رقابت رو در رو انجام می‌شود و از زمان برگزاری آن در قهرمانیجهان جذابیت بسیار زیادی برای طرفداران قایقرانی و بینندگان تلویزیون داشته است و این جذابیت و تناسب آن با خواسته‌های IOC،فدراسیون جهانی را بر‌آن داشته تا این ماده را به المپیک اضافه کند.
,
 
,
این پیشنهاد هیچ ورزشکار بیشتری به رشته قایقرانی در المپیک اضافه نخواهد کرد و شرکت‌کنندگان اسلالوم در اکستریم اسلالوم نیزرقابت می‌کنند.
,
 
,
با توجه به اینکه کمیته بین‌المللی المپیک هیچ مدال جدیدی به رقابت‌های المپیک پاریس اضافه نخواهد کرد، هیات رئیسه فدراسیون جهانیکانوئینگ پیشنهاد حذف دو ماده کانواسپرینت و اضافه کردن اکستریم اسلالوم را داده است.
,
 
,
اگر این پیشنهاد مورد تایید IOC قرار گیرد کانواسپرینت با ۱۰ ماده و کانواسلالوم با ۶ ماده در المپیک پاریس حضور خواهد داشت.
,
 
,
انتهای پیام؛ 
]
فدراسیون جهانی کانوئینگ پس از برگزاری جلسه آنلاین هیات رئیسه یک قدم به اضافه کردن رشته اکستریم اسلالوم به المپیک نزدیک شد.