استکبار با ترور دانشمندان ما سعی در عملیاتی کردن مقاصد شوم خود دارد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا لقمان محمدیان در گفتگو با خبرنگار کردتودی ضمن تسلیت شهادت دکتر فخری زاده  دانشمند هسته ای انقلاب اسلامی اظهار داشت : یک بار دیگر دستان پلید استکبار جهانی به ترور دانشمندان ما آغشته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی, کردتودی,
وی افزود: خبر ترور شخصیت دانشمند ، خادم صدیق و مدافع حریم امنیت و پژوهشگر واکسن کرونا در مرحله انسانی ، از دانشمندان توانمند هسته ای و ولایتمدار شهید فخری زاده ،توسط قتال تبهکار و تروریست های تعلیم یافته ایادی استکبار و خون آشام و رذیل در جبران ننگ های منطقه ای 
,
و جهانی است.
,
 
,
 امام جمعه اهل سنت بیجار گفت : دشمنان پلید انقلاب در جبران ننگ های منطقه ای و جهانی و سیلی های پی دی پی توسط محور مقاومت به رهبری ایران اسلامی این حرکت های سفاک و پست و خون آشامی خود را به نمایش گذاشتند.
,
 
,
وی تصریح کرد: شهادت دانشمند هسته ای کشورمان اوج سوگ و ماتم موحدان عالم و دوست داران صلح و دانش و اقتدار و عزت و حقیقت پژوه منطقه را موجب شد.
,
 
,
ماموستا محمدیان عنوان کرد: سال هاست که این دست های پلید و رذل دشمنان اسلام ، در لباس منادیان  حقوق بشر ، خبیثانه با قتل و غارت و لاشی گری، خنجر در هیمنه عظیم جامعه مسلمانان نهاده اند و با حذف و ترور اندیشمندان و وارستگان جامعه، سعی بر مسند نشاندن غایت و مقاصدِ شوم و از نطفه ننگینِ خود در منطقه و بلاد اسلامی می باشند. 
,
 
,
امام جمعه اهل سنت بیجار ادامه داد:ما همچنان که خون پاکِ هزاران شهید والامقام و منیع پایه، سندی بر عزت و مجد و کساء همسنگرانِ کشتیِ آرمانی و حقیقت جویی می باشد، هیچ گاه اندیشمندان و پیشروان و طلایه داران این مکتب، تن به ذلت نداده و هم آوای این مهانت و نکبت نخواهند گشت و بلکه ظفیرانه و دلیرمردانه تر از گذشته، ناصر و فاتح میدان صِدق و واقعیت امر خواهند بود.
,
 
,
وی ضمن محکومیت این حرکت نابخردانه و سفیهانه عده ای مزدور که دانشمندان ما را ترور و به درجه رفیع شهادت می رسانند ، بیان داشت:  فقدان این دانشمند ضایعه ای بزرگ برای کشور و مردم عزیز ایران اسلامی و بلکه برای کل منطقه جغرافیای اسلامی است ، اما دشمنان ما بدانند این ترورها بی جواب نخواهد ماند.
,
 
,
امام جمعه اهل سنت بیجار ضمن تسلیت این ضایعه عظیم به خدمت مقام معظم رهبری و خانواده و دوستان و همسنگران دانشمند این شهید تاکید کرد : عهد می بندیم هنوز سیلی های پی در پی شهادت سردار دلها باقی و با سیلی های محکم تر در بعد شهادت فخری زاده استکبار را به زانو درخواهیم آورد.
,
 
,
وی اضافه کرد : به داخلی هایی که چشم به استکبار دوخته اند و دست به سوی کفار دراز می کنند نیز هشدار می دهیم هشیار باشید و برگردید و دشمنی و رذالت آمریکا و اسرائیل باید برایتان آشکار تر گردد، ما ملت مکتب سردار سلیمانی هستیم که با این حرکات ددمنشانه و پلید استکبار قوی تر خواهیم شد و در سایه رهبری فرزانه محکم تر و توانمند تر به جلو حرکت خواهیم کرد
,
 
,
انتهای پیام/
,

 

]
ماموستا لقمان محمدیان امام جمعه اهل سنت بیجار گفت: استکبار جهانی با ترور و حذف دانشمندان هسته ای ما سعی در عملیاتی کردن مقاصد شوم و ننگین خود در منطقه را دارد.