ترور، حاصل جولان جاسوسان رژیم صهیونیستی در کشور است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد حسین فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: مشکلات هسته ای و لو رفتن اطلاعات دانشمندان ایرانی از زمانی در کشور آغاز شد که غرب گرایان قدرت را در دست گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: زمانی که اصلاح طلبان در راس قدرت هستند همچنان افراد نفوذی در بدنه کار قرار دارند و اطلاعات به راحتی در اختیار بیگانگان قرار می گیرد.

,

فلاحی تاکید کرد: ترور دانشمندان هسته ای ما نتیجه مذاکرات و پذیرش ان.پی.تی است و فراتر از آن بازرسی های عادی برای کشورها که باعث شد تمام اطلاعات هسته ای از اماکن و دانشمندان دست پیدا کنند.

,

وی ادامه داد: ترور، حاصل جولان جاسوسان رژیم صهیونیستی و امریکای خیانتکار در داخل کشور است و همچنین از طرف دیگر فشار جریان غرب گرا که هر روز دم از مذاکره می زنند عامل اصلی این قضیه هستند.

,

نماینده مردم همدان گفت: نه تنها اطلاعات هسته ای بلکه تمام نقاط ضعف اقتصادی کشور به خارج از کشور داده می شود و همین گراها معیشت مردم را گروگان گرفته است.

,

وی با بیان اینکه غرب گرایان داخل کشور به مذاکرات شکست خورده، بطور زنجیروار چراغ سبز نشان می دهند، گفت: واکنش ما در قبال این جنایت در اولین قدم خروج کامل از NPT است چرا که تا زمانی که جاسوسان صهیونیستی در کشور جولان می دهند امنیت نخواهیم داشت.

,

وی در پایان گفت: بار دیگر این جنایت سنگین و هولناک را محکوم می کنیم و به پیشگاه آقا امام زمان (عج)، ملت ایران به خصوص خانواده شهید تسلیت و تبریک عرض می کنیم و امیدواریم این سردار اندیشمند با شهدای کربلا، مقاومت و در راس آن ها شهید حاج قاسم سلیمانی محشور شوند.

,

انتهای پیام/

]
احمد حسین فلاحی وی با بیان اینکه غرب گرایان داخل کشور به مذاکرات نافرجام، بطور زنجیروار چراغ سبز نشان می دهند، گفت: واکنش ما در قبال این جنایت در اولین قدم خروج کامل از NPT است چرا که تا زمانی که جاسوسان صهیونیستی در کشور جولان می دهند امنیت نخواهیم داشت.