کار جهادی؛ تنها راه حل برون‌رفت از مشکلات اقتصادی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سید شمس‌الدین حسینی در گفتگو با خبرنگار بلاغ، با اشاره سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب در جلسه شورای اقتصادی سران قوا اظهار کرد: بدون شک عزم انقلابی و مدیریت جهادی در مقابله قدرتمندانه با برهم‌زنندگان نظم اقتصادی و انجام اقدامات ضربتی در حل مشکلات اقتصادی سبب جلب اعتماد و حضور یکپارچه مردم در مواجهه با توطئه‌های داخلی و خارجی دشمن می شود.

وی بیان کرد: امروز در خدمت به مردم رسالت سنگینی بر دوش داریم و باید با الگو گیری از شعارهای اول انقلاب در رفع مشکلات مردم و جامعه قدم برداریم.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مدیران و مسئولان باید از تفکر امام راحل الگو بگیرند و در زمینه رفع مشکلات کشور و به ویژه استان تفکر و مدیریت جهادی و انقلابی را پیش بگیرند و به فکر رفع مشکل بیکاری و اقتصادی جامعه و جوانان باشند، افزود: مدیریت جهادی مبتنی بر ارزش‌ها بوده و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و جامعه در سایه این مهم محقق می شود.

این مسئول با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: عمل جهادی مدیران، توکل بر خدای متعال و کار و تلاش مضاعف رمز موفقیت در برابر مشکلات است.

حسینی ادامه داد: برای مقابله با تحریم، راهی جز توجه به نیروها و تولید داخلی نداریم در حال حاضر کشور با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند ، که همچون زمان دفاع مقدس فقط با  همدلی و همیاری مردم و مسوولین  می توان آنها را مرتفع کرد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا کشوری قابل اعتماد نیست و همواره دشمن مردم ایران خواهد ماند گفت: مذاکره با امریکا نه تنها گشایش اقتصادی و رفع تحریم‌ها را در پی نخواهد داشت، بلکه فرصت‌های کشور را نیز دوباره از بین خواهد برد و بهترین راه مقابله و مقاومت در برابر زورگویی امریکا و بسط قدرت سیاسی و اقتصادی کشور در جوامع بین المللی و بازارهای منطقه‌ای است.

نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی هشدارهای روشنگرانه و حکیمانه مقام معظم رهبری را به عنوان چراغ راه و چارچوب حرکت دانست و بیان کرد: ملت ایران با تجربه‌ای که از برجام و مذاکرات برجام گرفتند این موضوع را به‌طور کامل احساس کردند که نسخه عبور از مشکلات کشور در داخل است و مذاکره مجدد با آمریکا کار به جایی نمی‌برد، به‌تعبیر مقام معظم رهبری دولت جمهوری اسلامی نمی‌تواند با آمریکا تعامل کند؛ برای اینکه آمریکا پایبند به تعهّداتش نیست و از مهم‌تر اینکه موضوع عمقِ دشمنی آمریکا با ایران و با جمهوری اسلامی است.

حسینی گفت: ذات نظام لیبرال دموکراسی امریکا همین است که در قالب برجام نشان داد و برتری جویی و سلطه طلبی که در ذات دولت امریکا وجود دارد، این اجازه را به دولتمردان آمریکایی نمی‌دهد حتی اگر بخواهند هم به تعهداتی که دادند عمل کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
شمس‌الدین حسینی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: عمل جهادی مدیران، توکل بر خدای متعال و کار و تلاش مضاعف رمز موفقیت در برابر مشکلات است.