تداوم راه شهید فخری زاده ها، تنها راه نابودی دشمن صهیونیستی آمریکایی کشور است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  اسحق رسولی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در گفتگو باسبلان ما ،  با بیان اینکه دست جنایتکار دشمن صهیونیستی آمریکایی، بار دیگر با ترور ناجوانمردانه، دانشمندی جهادگر و انسانی عارف و خدوم ملت را از ما گرفت،گفت: شهید والا مقام دکتر محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و استاد فیزیک هسته ای دانشگاه امام حسین(ع) و جزو پنج ایرانی لیست پانصد نفره قدرتمندترین افراد جهان درنشریه فارن پالیسی بود که دست اهریمن وجود وی را برنتافت و وی را به شهادت رساند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی با بیان اینکه دشمنان کوردل بیش از 40 سال است که در خیال خام خود با ترور شخصیت های مجاهد و نوابغ این ملت می خواهند چراغ الهی را در این کشور خاموش کنند، گفت: ما ملت امام حسین (ع) و شهادت هستیم و اراده خداوند بر این است که این نور هر روز پر فروغ تر و عالم گیرتر شود. 

,

رئیس دانشگاه آزاد اردبیل در ادامه سخنان خود به تبیین ابعاد ترور دانشمند هسته ای کشورمان پرداخت و گفت: جریان فاش کردن هویت دانشمندان هسته ای کشور از سوی مبادی رسمی و سازمان های بین المللی  در چند سال اخیر ایحاب می کند تا ضمن بازنگری در سیستم های فوق ، اقدامات پیشگیرانه و مراقبتی بیشتری از دانشمندان کشور انجام شود.

,

وی  به عناصر سست عنصر داخلی نیز اشاره کرد و گفت: این عناصر امروز باید به اندازه کافی درس عبرت گرفته باشند که دشمن صهیونیستی آمریکایی ما تنها از راه جهاد و مقاومت و پیمودن راه شهید سردار سلیمانی ها  و فخری زاده ها نابود شدنی است و دل به مذاکرات نمایشی نبندند.

,

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در ادامه سخنان خود از سکوت مجامع بین المللی و کشورهای داعیه حقوق بشر در مقابل تروریسم دولتی صهیونیستی آمریکایی انتقاد کرد و گفت: این درحالی است که تمام ملت های آزادیخواه در سراسر جهان اقدامات تروریستی را محکوم می کنند.

,

وی در بخش پایانی سخنان خود بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در خصوص ترور و به شهادت رساندن دانشمندان کشور را  یادآور شد و گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز زمان بزن در رو گذشته است و بزودی دشمنان انقلاب اسلامی پاسخ جنایات خود را دریافت خواهند کرد.

,

رسولی خاطرنشان کرد: جامعه علمی و دانشگاهی  کشور امروز عهدی استوار با دانشمندان شهید و شهیر خود خواهند بست تا راه پرعزت و افتخار آنها را بیش از گذشته محکم و استوار ادامه دهند. راهی که یأس و نابودی دشمنان و سربلندی نظام چمهوری اسلامی ایران را رقم خواهد زد..

,

 

,

انتهای پیام/ ج

,

 

]
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل با بیان اینکه ترورهای امروز نتیجه دل بستن به مذاکرات نمایشی است، گفت: امروز همگان درک کرده اند که دشمن صهیونیستی آمریکایی ما تنها از راه جهاد ، مبارزه و تداوم راه شهید سردار سلیمانی ها و فخری زاده ها نابود شدنی است.