چین؛ میزبان رقابت‌های قهرمانی جهان والیبال نشسته ۲۰۲۲
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، وب‌سایت اینساید دگیمز، از انتخاب چین برای میزبانی مسابقات قهرمانی جهان والیبال نشسته سال ۲۰۲۲ خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این رویداد جهانی والیبال معلولین در مرکز توسعه شهر هانگژو از ١٨ تا ٢۴ ماه می ٢٠٢٢ همزمان با ( ٢٩ اردیبهشت تا ۴ خرداد سال ١۴٠١) و جدا از بازی‌های پارالمپیک در دو گروه مردان وبانوان برگزار خواهد شد.
تاکنون این رقابت‌ها در کشورهای ایران ، هلند، اسلوونی، مصر، آلمان، آمریکا، مجارستان، نروژ و لهستان برگزار شده است و چین دهمین کشوری است که میزبان این رقابت‌ها می‌شود.
سازمان جهانی پارا والیبال در این خصوص بیان کرد: “چین یکی از هفت کشوری است که برای میزبانی این رویداد اعلام آمادگی کرده است.” همچنین رئیس این سازمان به این کشور به دلیل انتخابش برای حمایت و میزبانی از چنین رویداد بزرگی در والیبال نشسته تبریک گفت.”

,
,
,

دبیرکل پارالمپیک چین نیز در این‌باره عنوان کرد: “تمام تلاش‌مان را به کار خواهیم بست تا بازیکنان این رشته از زمان اقامت خود در چین، خاطره خوبی داشته باشند و نهایت همکاری را با سازمان جهانی پاراوالیبال برای برگزاری این رویداد خواهیم داشت.”

,

گفتنی است شهر هانگژو در سپتامبر سال ۲۰۲۲ میزبان رقابت‌های پاراآسیایی خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
رقابت‌های قهرمانی جهان والیبال نشسته در سال ۲۰۲۲ به میزبانی شهر هانگژو برگزار خواهد شد.