کولاک در محورهای کوهستانی استان زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد‌علی عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت محورهای استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر بارش برف در همه محورها حاکم بوده و همچنین به دلیل مه آلودگی هوا با کاهش شدید دید افقی همراه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید براینکه بارش برف در گردنه‌ها به صورت کولاک است تصریح کرد: رانندگان در محورهای مواصلاتی حتما با سرعت مطمئنه تردد داشته باشند.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان خوشبختانه در طول 24 ساعت گذشته هیچ گونه حوادث رانندگی در محورهای استان اتفاق نیفتاده است افزود: بیشترین تصادفات استان زنجان در محورهای اصلی استان اتفاق می‌افتد که در مدت ایام محدودیت‌ کرونایی شاهد کاهش تصادفات در این محورها هستیم.

,

وی با اشاره به اینکه رانندگان قبل از خروج از منزل با راهداری تماس بگیرند و از وضعیت جاده‌ها مطلع شوند افزود: همراه داشتن زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی الزامی است و از تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ نیز در این محورهایی جلوگیری می‌شود.

,

عظیمی با تاکید براینکه نیروهای پلیس راه در محورهای مستقر هستند و تردد نیز در همه محورها جریان دارد افزود: اگر بارش‌ها تداوم داشته باشد احتمال بسته شدن برخی از محورهای کوهستانی وجود دارد.

,

وی همچنین در مورد محدودیت کرونایی و میزان کاهش تردد خودروها در محورهای استان زنجان گفت: بعد از اعمال این محدودیت‌ها تردد در محورهای اصلی کاهش یافته است اما حجم تردد در محورهای فرعی هیچ تغییری نداشته است.

,

انتهای پیام/

]
عظیمی رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر به دلیل بارش برف تردد در همه محورهای استان زنجان به کندی انجام می‌شود گفت: بارش‌ها در محورهای کوهستانی به صورت کولاک است.