وضعیت استان سمنان از نظر کرونا به ثبات رسیده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، حبیب الله خجسته پور بعدازظهر یکشنبه در آئین تودیع و معارفه فرماندار سمنان به میزبانی دفتر فرماندار ضمن بیان اینکه استان هم ازنظر میزان فراگیری و هم در میزان مرگ‌ومیر ناشی از کرونا روند کاملاً نزولی داشته است، اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت این استان ازنظر بیماری کرونا به ثبات رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی با تأکید بر اینکه تا رسیدن به مرحله مدیریت و کنترل این بیماری راه زیادی باقی‌مانده و باید تلاش مضاعف داشته باشیم، تصریح کرد: همراهی آحاد مردم و تلاش و پا به کار بودن مسئولان استان در ایجاد ثبات در وضعیت شیوع این بیماری نقش مؤثری داشته است.

,

جایگاه مهم فرمانداری‌ها در مدیریت شهری

, جایگاه مهم فرمانداری‌ها در مدیریت شهری,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به‌ضرورت توجه بیش‌ازپیش مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای ریشه‌کنی کرونا بیان کرد: بی‌تردید توقف فعالیت اصناف، بازاریان و کسبه مشکلات زیادی در خصوص پرداخت اجاره محل، چک‌های صادرشده و نیز مشکلات مالی برای این قشر ایجاد می‌کند.

,

خجسته پور بابیان اینکه اغما سازی به‌عنوان مهم‌ترین اقدام در دستور کار مجریان و مسئولان ستادهای مدیریت مقابله با کرونا در سطح شهرستان‌های استان قرار گیرد، افزود: امنیت، سلامت و معیشت مردم به‌عنوان مهم‌ترین دستور کار و راهبرد مدیران در وضعیت فعلی است.

,

وی در ادامه با تأکید بر اینکه فرمانداری شهرستان یک جایگاه مهم و حساس در بحث مدیریت شهری است، تصریح کرد: در سطح مدیریت ارشد، میانی و خرد کشور همیشه تغییر و جابجایی به‌عنوان امری مرسوم و معمول بوده است.

,

برگزاری ۲ انتخابات سرنوشت‌ساز در سال آتی

, برگزاری ۲ انتخابات سرنوشت‌ساز در سال آتی,

معاون استاندار سمنان با تأکید بر اینکه خداوند نیز در قرآن کریم دست‌به‌دست شدن امور را فرموده‌اند، گفت: بی‌تردید یکی از مهم‌ترین امور، بحث مدیریت در جامعه اسلامی است که باهدف کیفیت‌بخشی به انجام کار و بهره‌مندی از تجربیات جدید در سطح کشور به انجام می‌رسد.
خجسته پور انجام هرگونه انتصاب در استان سمنان را به‌واسطه قدمت، اصالت و دانشوری مردم این خطه از میهن اسلامی مستلزم دقت نظر و توجه خاص دانست و اضافه کرد: دو انتخابات بزرگ کشور در سال ۱۴۰۰ انجام می‌شود که این دو انتخابات یکی در عالی‌ترین سطح ملی و دیگری در محلی‌ترین سطح شهرستان به انجام می‌رسد.

,
,

وی با اشاره به اهمیت ویژه انتخابات آتی بیان کرد: انتصاب مسئولان کارآمد و مدبر در این راستا نقش مؤثری برای برگزاری پرشور و باشکوه انتخابات ایفا می‌کند.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به ترور شهید محسن فخری زاده، اظهار داشت: این شهید تمام زندگی، آبرو و وقت خود را برای خدمت به مردم سرزمینش بکار گرفت و درنهایت نیز مزد خود را با شهادت دریافت کرد.

,

انتهای پیام/

]
خجسته پور با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت استان ازنظر کرونا به ثبات رسیده است، گفت: همچنان تارسیدن به مرحله کنترل و مدیریت بیماری باید تلاش کرد.