ترور نخبگان، سرانجام برجامی که امضایش تضمین بود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین سلیمانی نخبه علمی شهرستان اردل در گفت در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با تبریک و تسلیت شهادت و فقدان محسن فخری‌زاده دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای گفت: این ترور بزدلانه که با دستان جنایتکارانه شبکه‌ صهیونیستی تروریزم بین‌الملل دولتی صورت گرفت نشانه‌ به بن بست رسیدن استکبار جهانی در مقابل پیشرفت‌های علمی  ملت سرافراز ایران اسلامی بوده و صرفاً جهت انتقامجویی از ملت عزیز ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

سلیمانی بیان کرد:جنایتکاران تصور میکنند با ترور دانشمندان کشور می‌توانند مانعی در برابر رشد و بالندگی فرهیختگان و نخبگان این مرز و بوم ایجاد نمایند، ولی با حول و قوه الهی انشاءالله در این رفتار شنیع و قساوت‌آمیز نیز شکست خواهند خورد و به اغراض پلید و شریرانه‌ی خود دست نخواهند یافت.

وی در ادامه افزود: برخی از مسئولین همچنان دم از مذاکره می زنند و تنها راه نجات کشور را مذاکره با غرب و آمریکای جنایتکار می دانند و بدانند که آمریکا و غرب بی اعتماد هستند و هیچ زمانی خیرخواه ما نخواهند بود  و همچنین ترور نخبگان سرانجام برجامی که امضایش تضمین بود.

نخبه علمی شهرستان اردل با بیان اینکه راه نجات کشور تکیه بر  توان داخلی است گفت: مقاومت و مقابله با استکبار جهانی ، موجب دستیابی به عزت و اقتدار می شود.
 

,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
نخبه علمی شهرستان اردل با بیان اینکه تنها راه نجات کشور تکیه بر توان داخلی است نه چشم دوختن به دولت جنایتکار آمریکا گفت:ترور نخبگان سرانجام برجامی که امضایش تضمین بود.