عربستان منابع مالی عملیات‌های تروریستی در ایران را تأمین می‌کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تهران نیوز، صباح زنگنه، کارشناس مسائل بین‌الملل در گفت‌وگویی اظهار داشت: ترامپ آن‌قدر از شکست در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خشمگین است که تلاش می‌کند تا اقدامی را انجام دهد که دولت بایدن نتواند به راحتی در مناسبات جهانی کار کند و یا سیاست‌های او را تغییر دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز,

وی افزود: ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان به  خاطر روحیه کینه‌توزانه دشمنان نسبت به جمهوری اسلامی ایران است.

,

کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان اینکه عربستان در ترور دانشمندان هسته‌ای ایران نقش دارد، گفت: برنامه‌ریزی برای انجام یک ترور نیازمند تأمین هزینه‌های لجستیکی و مالی آن است؛ لذا عربستان حاضر است این هزینه را پرداخت کند تا شخصیت‌های ایرانی ترور شوند.

,

زنگه معتقد است؛ قبلاً هم دشمن اعلام کرده بود که جنگ را به داخل ایران خواهیم برد؛ بنابراین عملیات‌های تروریستی در داخل ایران نوعی از این جنگ محسوب می‌شود.

,

وی بیان کرد: طراحی و اجرای عملیات‌های تروریستی با رژیم صهیونیستی و آمریکاست و تأمین هزینه‌های مالی این عملیات‌ها را عربستان صعودی برعهده گرفته است.

,

انتهای پیام

]
زنگنه با بیان اینکه عربستان در ترور دانشمندان هسته‌ای ایران نقش دارد، گفت: برنامه‌ریزی برای انجام یک ترور نیازمند تأمین هزینه‌های لجستیکی و مالی آن است؛ لذا عربستان حاضر است این هزینه را پرداخت کند تا شخصیت‌های ایرانی ترور شوند.