افزایش نظارت بر اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا در مهریز
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، رضا زارع‌زاده فرماندار مهریز، دوشنبه‌شب در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده گفت: جهت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، به طور مکرر با مجموعه ها و دستگاه های مختلف شهرستان جلسات را برگزار می کنیم و تصمیمات خوب و مؤثری اتخاذ شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: مهم ترین کاری که برای پیشگیری و مقابله با کرونا در دستور کار داریم، نظارت بر اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا در سطح شهرستان است و در همین راستا تیم های چهارگانه نظارت و بازرسی نظارت های لازم را دارند.

,

فرماندار شهرستان مهریز اظهار داشت: از همان ابتدای شیوع ویروس در استان، برگزاری مراسم های عزاداری و تجمع را در شهرستان ممنوع کردیم و البته روحانیون و ائمه جماعات مساجد نیز همکاری بسیار خوبی داشتند که جای قدردانی دارد.

,

زارع‌زاده خاطرنشان کرد: یکی از اقداماتی که در شهرستان در حال انجام است، پویش نذر سیب است که هم برای بیماران بیمارستان ها و هم برای خانه سالمندان آبیموه توزیع می شود. پویش نذر اکسیژن نیز با همت و همکاری عزیزان صنعتگر انجام شده و کسانی که در خانه بستری هستند و نیاز به کپسول اکسیژن دارند در اختیارشان قرار داده می شود.

,

وی تأکید کرد: ارتباط و تعامل خوبی بین مجموعه ها و دستگاه های مختلف شهرستان وجود دارد و به لطف خدا چالش خاصی در این زمینه در شهرستان مهریز وجود ندارد.

,

فرماندار مهریز تصریح کرد: همکاری قابل ستایش اصناف و همچنین رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم موجب شده تا وضعیت بهتری نسبت به قبل از نظر کرونا در شهرستان حاکم شود.

,

زارع زاده عنوان کرد: در حال حاضر دو چالش در زمینه کرونا در مهریز داریم که یکی به برگزاری مراسم تشیع جنازه ها مربوط می شود و موضوع دیگر هم انجام غسل فوتی ها است که بصورت متمرکز انجام می شود.

,

وی پیرامون وضعیت رودخانه ها در برخی مناطق روستایی مهریز بیان کرد: در جلسه کمیته حفاظت از منابع آب، هشت نقطه حادثه خیز درباره رودخانه ها به ما اعلام شد و تقریبا نقاط حادثه خیز رفع حادثه شده است.

,

فرماندار مهریز یادآور شد: ایجاد محدودیت برای ورود به روستاها و مناطق ییلاقی شهرستان به ویژه در ایام تعطیل و آخر هفته از جمله اقداماتی است که انجام شده و در هفته جاری نیز دو روز پایان هفته این محدودیت ها اجرا خواهد شد.

,

زارع‌زاده پیرامون سهمیه شهرستان مهریز در زمینه طرح مسکن ملی نیز گفت: در حال حاضر سهمیه مهریز از طرح مسکن ملی 320 واحد است که قرار است به 500 واحد افزایش پیدا کند و تلاش بر این است که در این زمینه از پیمانکاران بومی استفاده شود.

,

انتهای پیام/

]
رضا زارع زاده گفت: مهم‌ترین کاری که برای پیشگیری و مقابله با کرونا در دستور کار داریم، نظارت بر اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا در سطح شهرستان است.