منظمى:تیم جوانان با همدلى در مسابقات آسیایى موفق مى‌شود/ کیفیت فنى بچه‌ها در لیگ دیده خواهد شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، منظمى که در باشگاه ذوب آهن بازى مى کند در این خصوص گفت: تقریبا دو سال است که این تیم شکل گرفته و ثبات خوبى پیدا کرده است. شاکله اصلى تیم حفظ شده و بچه ها شناخت خوبى از هم دارند. نکته مثبت این است که در فصل جدید نفرات بیشترى در لیگ برتر و باشگاهها مورد اعتماد قرار گرفته اند و بازى مى کنند. کیفیت فنى بچه ها در لیگ به خوبى دیده مى شود و این مسئله باعث مى شود با آمادگى مناسب در تمرینات تیم ملى جوانان شرکت کنند همچنین تجربه بازى در مسابقات کمک مى کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مهاجم تیم ملى جوانان اضافه کرد: خوشبختانه کادر فنى با انگیزه و تلاش زیادى تمرینات را دنبال مى کند و امکانات خوبى ازجمله زمین هاى چمن طبیعى و مصنوعى و مجموعه پک را در اختیار داریم. امیدوارم با حمایت فدراسیون و تلاش هم اعضاى تیم از این فرصت باقیمانده به بهترین شکل استفاده کنیم و با آمادگى کامل راهى مسابقات  بشویم تا با همدلى کادر فنى و بازیکنان در رقابت هاى آسیایى موفق شویم.

,

انتهای پیام/

]
مهاجم تیم فوتبال جوانان معتقد است حضور نفرات این تیم در ترکیب تیم هاى باشگاهى نشان دهنده کیفیت فنى بازیکنان تیم ملى جوانان است.