صعود تخم‌مرغ از دیوار گرانی/هر شانه تخم مرغ 36 هزار تومان!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش بلاغ، حالا پس از گذشت چند روز از بازگشت آرامش به بازار مرغ، این‌بار نوبت به تخم‌مرغ رسیده است تا قیمت‌های جدیدی را در بازار به ثبت برساند.

در حالی که قیمت هر شانه تخم مرغ 30 عددی در بازار از 33 هزار تومان تجاوز نمی‌کرد، خبرهای واصله حاکی از رسیدن قیمت این کالا در برخی از استان‌های کشور تا مرز 40 هزار تومان است.

در حالی که مرغ، آرام آرام از دیوار گرانی پایین آمد، حالا تخم مرغ جا پای مرغ گذاشته است و دارد از این دیوار، صعود می‌کند.

کامران هاشمی رئیس اتحادیه صنف مرغ و تخم‌مرغ مرکز مازندران در این باره به خبرنگار ما می‌گوید: قیمت حال حاضر مرغ در بازار، فعلا ثابت مانده است و نوسانی را شاهد نیستیم.
 
وی افزود: هر کیلو مرغ در تمامی بازارهای مازندران، حداکثر با قیمت 26 هزار تومان در حال عرضه به مشتریان است.

رئیس اتحادیه صنف مرغ و تخم‌مرغ مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: طی سال جاری، نرخ مصوب ستاد تنظم بازار، 3 مرتبه تغییر کرد و نرخ‌ها هر بار روند صعودی چند هزار تومانی را تجربه کرد و حالا روی 26 هزار تومان مانده است و بازار هم روی این قیمت مانده است.

هاشمی تصریح کرد: قیمت هر شانه تخم مرغ در بازار امروز مازندران با روند صعودی چند پله‌ای، 36 هزار تومان است.

وی افزود: با توجه به افزایش تقاضا در این فصل و از سویی دیگر کاهش تولید، بر هم خوردن تعادل عرضه و تقاضا موجب این روند صعودی شده است و بنظر می‌رسد طی روزهای آتی، شاهد افزایش مجدد قیمت‌ها در بازار باشیم.

رئیس اتحادیه صنف مرغ و تخم‌مرغ مرکز مازندران، متذکر شد: قیمت تخم مرغ به نسبت مدت مشابه سال قبل در همین ماه، افزایش 15 هزار تومانی داشته است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
در حالی که مرغ، آرام آرام از دیوار گرانی پایین آمد، حالا تخم مرغ جا پای مرغ گذاشته است و دارد از این دیوار، صعود می‌کند.