صدور کشاورز کارت برای خرید نهاده های کشاورزی در سنقروکلیایی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله خسروی در گفتگو با سهیل سنقر با بیان اینکه کشاورز کارت برای تأمین نقدینگی فصل کاشت در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد، گفت : به ازای هر هکتار زراعت دو میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود و سقف در نظر گرفته شده برای پرداخت تسهیلات از طریق کشاورز کارت ۲۰ میلیون تومان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سهیل سنقر,

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سنقروکلیایی در ادامه افزود : این کارت صرفا برای خرید کود و سم مورد نیاز کشاورزان شارژ شده و قابلیت استفاده در پایانه فروش کارگزاران مورد تایید شرکت خدمات حمایتی کشاورزی را دارد.

,

خسروی خاطر نشان کرد : کارمزد این تسهیلات  ١٢ درصد و یکساله است و چک های برگشتی و بدهی سررسیده احتمالی کشاورزان مانع از صدور و اعطای کشاورز کارت نمی‌شود.

,

وی در پایان تاکید داشت : کشاورزان متقاضی باید سند بنام داشته باشد و همچنین در سامانه پهنه بندی جهاد کشاورزی اسم آنها ثبت شده باشد، در غیر اینصورت نمی توانند متقاضی دریافت کشاورز کارت باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
عبدالله خسروی با بیان اینکه کشاورز کارت برای تأمین نقدینگی فصل کاشت در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد،گفت: به ازای هر هکتار زراعت دو میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.