پلمپ 65 واحد صنفی متخلف در ایام محدودیت کرونایی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  علی کیانی رئیس اتاق اصناف سبزوار در گفت‌وگو با صبح توس؛ با اشاره به اینکه در ایام محدودیت‌های کرونایی گروه‌های بازرسی و نظارت اتاق اصناف در کنار سایر دستگاه‌های مجری طرح باقدرت در کنار مردم بودند تأکید کرد: در ایامی که کشور به‌صورت سراسری درگیر محدودیت‌های کرونایی  بود بیشترین بازرسی‌ها در حوزه اصناف صورت گرفت که طی این بازرسی‌ها 65 واحد صنفی متخلف مورد پلمپ قرار گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به اینکه بازرسی‌ها به‌گونه‌ای بود که در مرتبه اول اخطار  همراه با برگه اخطاریه به‌صورت کتبی بوده است ادامه داد: بیش از 750 مورد از واحدهای صنفی در این دور تذکر گرفته‌اند و تنها 65 واحد با تخلف مجدد پلمپ شدند.

,

رئیس اتاق اصناف سبزوار در ادامه با اشاره به اینکه بیش از 95 درصد واحدهای صنفی شهر در این طرح همکاری صددرصدی خود را نشان دادند افزود: یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که همکاری آن باعث روند نزولی بیماری در شهر شده حوزه اصناف است.

,

کیانی همچنین بابیان اینکه سبزوار همچنان در وضعیت قرمز کرونایی به سر می‌برد و از این بابت بایستی محدودیت‌های گروهای 2،3 و4 ادامه پیدا کند افزود: متأسفانه ادامه این محدودیت‌ها سبب ضرر و زیان اساسی به واحدهای صنفی خواهد شد و بایستی مسئولین راهکار جدیدی را برای کاهش ضرر حاصل از این طرح تدبیر کنند.

,

انتهای پیام/

]
کیانی از پلمپ 65 واحد صنفی متخلف در ایام محدودیت‌های کرونایی خبر داد.