تربت حیدریه در وضعیت نارنجی کرونایی/ هرگونه سهل‌انگاری زمینه‌‌ساز یک بحران بزرگ است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر حسین ابراهیمی‌پور، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ با بیان اینکه در حال حاضر شهرستان‌های تربت حیدریه، مه‌ولات و زاوه در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند گفت: در یک هفته اخیر و از 5 تا 12 آذرماه بر اساس معیارهای تشخیص قطعی 243 مبتلای کووید-19 در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه شناسایی شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: متاسفانه در این مدت 14 نفر جان خود را براثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند که این آمار گویای شرایط خطرناک این بیماری در منطقه است.

,

ابراهیمی‌پور هرگونه سهل‌انگاری در مواجهه با کرونا را زمینه‌ساز یک بحران بزرگ دانست و اظهار داشت: تغییر وضعیت از قرمز به نارنجی به منزله پایان همه‌ گیری نیست بلکه این وضعیت با اعمال محدودیت‌های اخیر و همکاری خوب مردم به‌ ویژه اصناف و بازاریان ایجاد شده و هرگونه ساده‌انگاری و رفتار اشتباه زمینه‌ ساز یک بحران جدی و جبران ناپذیر خواهد بود.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از مردم خواست تا همچنان نسبت به رعایت دستورالعمل‌ های بهداشتی پایبند بوده و از هرگونه تجمعات به ویژه تجمعات خانوادگی پرهیز کنند تا روند کاهشی ابتلا به این بیماری تداوم پیدا کند.

,

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به ۳۶۳ هزار نفر جمعیت ساکن سه شهرستان تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه در جنوب استان خراسان رضوی خدمت ارائه می‌کند.

,


این دانشگاه ۱۹۰ تخت در بیمارستان نهم دی تربت‌حیدریه و ۲۰ تخت در بیمارستان شهر مه‌ولات دارد.

,
,

شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب‌غربی مشهد واقع است.

,

انتهای پیام/

]
حسین ابراهیمی پور با هشدار نسبت به وضعیت کرونا در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی منطقه، از مردم خواست تا همچنان رعایت دستورالعمل‌ های بهداشتی را جدی بگیرند.