رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر همراهی مردم با مجموعه سلامت تاکید کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرویس  اجتماعی شیرازه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، شهادت بانو «زهرا سوری» شهید مدافع سلامت استان را تبریک و تسلیت گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  اجتماعی , شیرازه, ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، شهادت بانو «زهرا سوری» شهید مدافع سلامت استان را تبریک و تسلیت گفت.,
 
,
مهرزاد لطفی با انتشار پیامی با تجلیل از مقام شامخ این شهید والامقام و دیگر شهدای عرصه سلامت، او را الگویی همیشگی در مسیر آرمان‌های رفیع خدمت برشمرد و اظهارکرد: بانو زهرا سوری مراقب سلامت شاغل در حوزه پزشک خانواده استان؛ شهید والامقام مدافع سلامت که صادقانه واژه خدمت را تعبیر کرد و سرفصلی از ایثار را به کتاب انسانیت افزود.
, بانو زهرا سوری مراقب سلامت شاغل در حوزه پزشک خانواده استان؛ شهید والامقام مدافع سلامت که صادقانه واژه خدمت را تعبیر کرد و سرفصلی از ایثار را به کتاب انسانیت افزود.,
 
,
در متن این پیام آمده است:
,
 
,
بسم رب الشهداء و الصدیقین
,
 
,
در ایام سختی به سر می بریم که هر روز با خبرهای تلخ، دشوارتر می‌شود و ویروسی منحوس، خانواده های بیشتری را داغدار می‌کند و بار دیگر خانواده سلامت فارس، سوگوار فرزندی دیگر است. بانوی شهیدی که در دفاع از کیان سلامت، جان شریف خود را تقدیم کرد و الگویی همیشگی برای یکایک ما به ودیعه نهاد.
,
 
,
بانو زهرا سوری مراقب سلامت شاغل در حوزه پزشک خانواده استان؛ شهید والامقام مدافع سلامت که صادقانه واژه خدمت را تعبیر کرد و سرفصلی از ایثار را به کتاب انسانیت افزود.
,
 
,
بانویی که با مهر به اسوه ماندگارش حضرت زینب(س)، صادقانه در مسیر آرمان‌های رفیعش ایستاد و از خود نامی همیشه جاوید، به یادگار نهاد.
,
 
,
با تبریک و تسلیت شهادت این بانوی والامقام به خانواده شریف ایشان، همکاران صدیقش در حوزه پزشکی خانواده فارس و خانواده عزیز سلامت استان، امید است یکایک ما بتوانیم در فرهنگ قهرمانی سلامت که شهدای سلحشوری چون بانو سوری به تصویر کشیدند، نقش سازنده‌ای ایفا کرده و بتوانیم روزهای سختی را که در آن قرار داریم، با یاری پروردگار مهربان پشت سر نهیم.
,
 
,
از مردم فرهیخته استان فارس نیز می‌خواهم در پاسداشت خون مطهر این شهدای شریف، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچون همیشه همراه و پیشتیبان خواهران و برادران خود در مجموعه سلامت استان بوده تا خانواده‌های کمتری سوگوار عزیزانشان شوند.
,
 
,
از ایزد مهربان، برای آن بانوی شهید والامقام، علو درجات را مسالت داشته و برای خانواده محترمشان، صبر جزیل آرزومندم.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تبریک و تسلیت شهادت بانوی مدافع سلامت گفت: از مردم فرهیخته استان فارس می‌خواهم در پاسداشت خون مطهر این شهدای شریف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچون همیشه همراه و پیشتیبان خواهران و برادران خود در مجموعه سلامت استان بوده تا خانواده‌های کمتری سوگوار عزیزانشان شوند.