طرح شهید سلیمانی مبتنی بر مدیریت هوشمند محدودیتها در اسلام آبادغرب در حال اجراست
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جهانبخش حیدری در گفتگو با اسلام آباد خبر اظهار داشت: این طرح که با اهداف قطع زنجیره بیماری، کاهش ترددهای غیر ضروری، مدیریت تجمعات، اعمال محدویتهای هدفمند و پویا، افزایش فاصله گذاری اجتماعی و نظارت دقیق بر اجرای پروتکل های ابلاغی و سر انجام کاهش بستری ها در بیمارستانها و مراکز درمانی و نهایتا پایین آوردن مرگ و میرها، تدوین و اجرایی می شود بدنبال حفظ سلامتی آحاد جامعه است.

 فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب گفت: سازوکار اجرایی این طرح در قالب یک قرارگاه کمیته های چند گانه و تیم های نظارتی، مراقبتی و حمایتی تعیین شده که با فعال سازی این مجموعه ها ماموریت در مسیر انجام قرار گرفته است.

وی در ادامه گفت: علاوه بر بسیج، شبکه بهداشت مراکز و پایگاه های بهداشتی از ظرفیت اقشار مختلف بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امدادگران هلال احمر، سمن ها و همه دستگاهها به صورت ویژه  استفاده می شود.

حیدری در پایان نقش مردم را در کمک به اجرای طرح را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: شعار " هر خانه یک پایگاه سلامت " باید به یک عزم عمومی در خانواده ها برای حفط سلامتی مردم و حمایت از کادر درمانی در بیمارستان ها و مراکز درمانی تبدیل شود تا بتوان در یک تعامل سازنده از جان شریف انسانها در مقابل این ویروس خطرناک محافظت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسلام آباد خبر,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
جهانبخش حیدری گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی مبتنی برمدیریت هوشمند محدودیتها به شیوه محله و خانواده محور در شهرستان اسلام آبادغرب در حال اجراست.