اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف کنترل اپیدمی کرونا
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین قراگوزلو، مسول سلامت و دفاع زیستی سپاه ناحیه همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به طرح شیهد سلیمانی در راستای پیشگیری از کرونا گفت: باتوجه به تفاهم نامه سازمان بسیج مستضعفین و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر مقابله با همه گیری و شیوع ویروس منحوس کرونا طرحی به نام مبارک شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی منعقد گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه این طرح به همت نیروهای جهادی و بسیجی است افزود: در این طرح نیروهای داوطلب بسیجی در قالب تیم های مراقبتی، حمایتی و نظارتی در مراکز بهداشت حضور خواهند داشت.

,

مسئول سلامت و دفاع زیستی سپاه ناحیه همدان گفت: از روز سه شنبه ۱۱ آذر ماه دوره آموزشی این تیم ها به مدت سه روز انجام گرفته و در روزهای آتی در پایگاه های سلامت محلات و روستاها به صورت محله محور نسبت به انجام غربالگری خانه به خانه و اقدامات مراقبتی و حمایتی حضور خواهند یافت.

,

وی افزود: تعداد تیم های سازماندهی شده ۳۱۶ تیم با ترکیب نیروی داوطلب بسیجی، کارشناس بهداشت، سفیر سلامت و رابط سلامت می باشد.

,

قراگوزلو بیان کرد: حدود ۹۰ تیم برای نظارت بر اماکن، اصناف و…. از روز شنبه ۱۵ آذر به صورت عملیاتی با حضور نیروهای داوطلب بسیجی و کارشناسان بهداشت در سطح شهرستان حضور خواهند داشت.

,

انتهای پیام/

]
حسین قراگوزلو از حضور ۳۱۶ تیم جهادی و ۹۰ تیم نظارتی در طرح شهید سلیمانی خبر داد.