اجرای طرح شهید سلیمانی در رضوانشهر با غربالگری حدود ۷۰ هزار نفر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر در تشریح طرح شهید سلیمانی اظهار کرد: این طرح با همکاری فرمانداری، بخشداری ها، دهیاران، شبکه بهداشت و درمان و با بکارگیری ۱۵۹ نفر از بسیجیان شهرستان بخصوص بسیجیان جامعه پزشکی در قالب گروه های آموزش دیده ۳ نفره با داشتن تجهیزات پزشکی در شهرستان رضوانشهر آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, 8دی,

وی با بیان اینکه این طرح به منظور شناسایی و غربالگری ۲۲۲۴۶ خانوار شهرستان صورت خواهد گرفت افزود: تیم های غربالگری به تک تک منازل مردم مراجعه نموده و ضمن تب سنجی و درج اطلاعات لازم و اطمینان از سلامت تک تک اعضاء خانواده ، یک بسته بهداشتی و آموزش های لازم به منظور مقابله و جلوگیری از انتشار ویروس کووید ۱۹ به اعضاء خانواده داده می شود.

,

سرهنگ قاسمی افزود: با همت تیم های بسیجی تاکنون غربالگری بیش از ۲۰۰۰ خانوار شهرستان صورت گرفته است و همگام با سایر مناطق استان تا رسیدن به پایش و غربالگری صد در صدی جمعیت شهرستان، سپاه و بسیج در کنار مردم خواهند بود.

,

وی همچنین در مورد برخورد با افراد مبتلا به کووید ۱۹ عنوان کرد: در صورتی که شناسایی افراد مبتلا به ویروس کرونا توسط تیم های اعزامی صورت بگیرد ، ضمن اطلاع رسانی به مرکز بهداشت و درمان شهرستان در کمترین زمان ممکن تیم پزشکی به محل حضور فرد اعزام و مراحل درمان آغاز می گردد.

,

سرهنگ قاسمی از همه مردم شهرستان خواست تا به منظور موفقیت در طرح شهید سلیمانی نهایت همکاری را با تیم های اعزام شده به عمل آورند.

,
, ,
انتهای پیام/
]
سرهنگ قاسمی با اشاره به طرح شهید سلیمانی در رضوانشهر گفت: در این طرح کل جمعیت ۶۹هزار و ۸۶۵ نفری رضوانشهر غربالگری می شوند.