محدودیت‌های جدید کرونایی از امروز در زنجان اجرا می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه زنجان از وضعیت قرمز به نارنجی تبدیل شد و وضعیت هیچ کدام از شهرستانهای زنجان قرمز نیست اظهار کرد: این به منزله این نیست که مردم کرونا را جدی نگیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید براینکه از امروز برخی از محدودیت‌ها برداشته می‌شود افزود: برخی از محدودیتها به دلیل اینکه باید شرایط به حالت عادی برگردد همچنان اعمال می‌شود و امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بتوانیم زنجیره انتقال بیماری کرونا را قطع کنیم.

,

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری زنجان با بیان اینکه هفت شهرستان زنجان به وضعیت نارنجی تبدیل شده است عنوان کرد: ایجرود نیز در وضعیت زرد قرار دارد.

,

وی با تاکید براینکه ممنوعیت تردد از ساعت 9 به بعد در زنجان برداشته شد ابراز کرد: جلو ورود خودروها از سایر استانها به استان زنجان نیز گرفته می‌شود.

,

زمانی با بیان اینکه به مشاغل 1 و 2 اجازه فعالیت داده شد اما مشاغل 3 و 4 همچنان نمی‌توانند در وضعیت نارنجی فعالیت داشته باشند خاطر نشان کرد: مراکز خرید فروش از امروز می‌توانند فعالیت داشته باشند و همه این مراکز باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و نظارتها نیز به جد انجام می‌شود.

,

وی تاکید کرد: برای اینکه شرایط به قرمز برنگردد لازم است مردم و کسبه پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند و موارد بهداشتی را رعایت کنند.

,

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری زنجان خاطرنشان کرد: باشگاه‌های ورزشی نیز اجازه فعالیت در شرایط نارنجی را ندارند.

,

 

,  ,

فهرست مشاغل گروه 2

, فهرست مشاغل گروه 2,

 

, ,

 

,

فهرست مشاغل گروه ۳

, فهرست مشاغل گروه ۳,

مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان‌سراها، آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مهد‌های کودک، استخر‌های سرپوشیده، سینما و تئاتر، موزه‌ها و باغ موزه‌ها، تالار‌های پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی و کاهش فعالیت مترو و حمل و نقل عمومی درون شهری در گروه‌های شغلی سه قرار دارند.

,

فهرست مشاغل گروه 4

, فهرست مشاغل گروه 4,

همایش‌ها، برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، مدارس شبانه‌روزی، باشگاه‌های ورزشی مربوط به ورزش‌های پربرخورد، از جمله کشتی، کاراته و جودو، کافه‌ها، چایخانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها با عرضه مواد دخانی، باغ وحش‌ها، شهربازی‌ها و مراکز تفریحی آبی در گروه‌های شغلی چهار قرار دارند.

,

انتهای پیام/

]
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری زنجان در مورد تصمیم جدید ستاد مبارزه به کرونا استان گفت: هیچ یک از شهرستانهای زنجان در وضعیت قرمز نیست و با تبدیل شدن شرایط زنجان از قرمز به نارنجی برخی از محدویت ها برداشته می‌شود.