250 مدرسه در استان زنجان به اینترنت پرسرعت مجهز می‌شوند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; فتح‌اله حقیقی امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش با اشاره به گرامیداشت 15 آذر ماه سالروز هوانیروز اظهار کرد: هوانیروز در جنگ تحمیلی رشادتهای بی‌نظری را به جا گذاشته که این حماسه‌ها همیشه در یادها ماندگار خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: حماسه‌هایی که در غرب کشور رزمندگان آفریدند هیچ وقت از صحنه تاریخی کشور محو شدنی نیست.

,

استاندار زنجان همچنین به 16 آذرماه مصادف با سالروز دانشجو اشاره و عنوان کرد: امروز به نام روز حماسه و قهرمانی دانشجویان نامگذاری شده است، روزی که دانشجویان رشادت‌های بزرگی را آفریدند.

,

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های اینترنتی در استان زنجان ابراز کرد: قرار شد در سه مرحله تا آخر اسفند ماه 99 سایت اینترنتی راه اندازی شود و از این تعداد سایت 15 هزار خانوار از اینترنت پرسرعت بهره‌مند خواهند شد.

,

حقیقی با تاکید براینکه در آبان ماه 70 سایت راه اندازی شد بیان کرد: بیش از 120 میلیارد تومان هزینه این پروژه‌ها است.

,

وی با تاکید براینکه از مجموع کل مدارس استان 293 مدرسه به اینترنت پرسرعت مجهز نیستند افزود: با اجرای این پروژه‌ها 250 مدرسه به اینترنت پرسرعت مجهز می‌شوند.

,

استاندار زنجان در مورد کمک به دانش آموزان محروم برای استفاده از آموزش از طریق فضای مجازی گفت: بیشتر دانش آموزان در استان زنجان به شبکه شاد متصل هستند.

,

حقیقی عنوان کرد: برای دانش آموزانی هم که دسترسی به شبکه شاد ندارند بسته‌های آموزشی داده شده و تمام تلاش خود را بکار بستیم تا دانش آموزی در این شرایط کرونایی مشکل آموزش نداشته باشند.

,

وی با اشاره به اینکه 319 تبلت در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است افزود: 100 تبلت نیز در حال تامین بوده و در بین دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

,

استاندار زنجان با اشاره به تهیه طرح همیار سلامت دانش آموزی در استان ابراز کرد: این طرح توسط آموزش و پرورش تهیه و اجرا شود.

,

حقیقی با تاکید براینکه هر دانش آموز باید در استان یک سفیر سلامت گفت: در این طرح معلمان چند دقیقه قبل از آغاز درس به دانش آموزان نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی را آموزش دهند.

,

وی در مورد مبارزه با کرونا در زنجان عنوان کرد: در حوزه مقابله با کرونا اقدامات جدی‌تری را آغاز کردیم و اگر مراعات مردم را هم همراه داشته باشیم اتفاقات بسیار خوبی را در مبارزه با کرونا شاهد خواهیم شد.

,

انتهای پیام/

]
حقیقی استاندار زنجان در مورد تجهیز مدارس استان زنجان به اینترنت پرسرعت گفت: 250 مدرسه به اینترنت پرسرعت مجهز می‌شوند.