۹۰۰ بسیجی در طرح غربالگری بیش از ۵۱هزار خانوار در رودسر همکاری می کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محمد اسماعیل حسنی فرمانده سپاه رودسر در گفتگو با ۸دی، با بیان اینکه تعداد جمعیت هدف این شهرستان ۱۴۷ هزار و ۱۲۹ نفر می‌باشد اظهارکرد: تعداد خانوارهای هدف ۵۱ هزار و ۵۶۸ نفر بوده و تعداد بسیجیان به کارگیری شده در این طرح ۹۰۰ نفر می‌باشد که در سطح شهرستان‌ها روزهای مختلف به کارگیری شده و در حال خدمات رسانی می‌باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

سرهنگ حسنی با اشاره به همکاری نهادهایی از جمله فرمانداری، اداره صنعت معدن و تجارت، اداره آموزش و پرورش و اداره چای افزود: این نهاد ها با در اختیار قرار دادن تجهیزات خود از قبیل تب سنج ما را در این امر و اجرای هرچه بهتر این طرح یاری می نمایند.

,

وی افزود: بسیجیان به کارگیری شده در سطح حوزه های مقاومت و پایگاه های محلات با هدف اجرای طرح منزلی سلامت با حضور خود در منازل مردم مناطق مختلف نسبت به غربالگری و آموزش خانواده‌ها اقدامات لازم را انجام می دهند و در صورتی که هر یک از افراد خانوار دارای یکی از علائم بیماری کووید ۱۹ باشد جهت انجام سایر مراحل درمان به مرکز تخصصی بهداشت معرفی می گردد.

,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
سرهنگ محمد اسماعیل حسنی گفت: تعداد خانوارهای هدف شهرستان رودسر ۵۱ هزار و ۵۶۸ نفر بوده و تعداد بسیجیان به کارگیری شده در این طرح ۹۰۰ نفر می‌باشد که در سطح شهرستان‌ها روزهای مختلف به کارگیری شده و در حال خدمات رسانی می‌باشند.