تداوم گلایه شهروندان از مسئولان فرودگاه یاسوج
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس رئیس فرودگاه یاسوج در روزهای گذشته از افزایش پروزاهای این فرودگاه خبر داد و گفت: با تلاش و پیگیری استاندار تعداد پرواز‌های یاسوج به تهران و بالعکس در هفته جاری از ۲ پرواز به ۵ پرواز افزایش می یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

محسنیان افزود: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده به غیر از روز‌های شنبه، دوشنبه و چهارشنبه که قبلاً پرواز داشتیم، پرواز‌های جدید نیز در روز‌های پنجشنبه و جمعه‌ها به این پرواز‌ها افزوده می‌شود.

,

در حالی رئیس فرودگاه یاسوج از افزایش پروازها خبر داد که شهروندان یاسوجی از مشکلات پروازی این فرودگاه گلایه داشته و خواستار بررسی آن مشکلات شدند.

,

این شهروندان به مشکلات هواپیمای ماهان اشاره کرده و بیان کردند: به دلیل مشکلات پروزای، نبود فرودگاه یاسوج بهتر از فعالیت های پروازی است. 

,

آنها علت این موضوع را اینگونه بیان کردند: هفته گذشته بلیط تهیه و کارت پرواز گرفته شد اما پرواز لغو شد.

,

این شهروندان در توضیح پروزا روز دوشنبه 17 آذر بیان کردند: قرار بود پرواز ساعت 13 بعداز ظهر صورت گیرد اما ساعت 13 و 30 دقیقه هواپیمایی ماهان در پیامی اعلام کرد پروازها ساعت 16 و 30 انجام می شود، در همین رابطه تا ساعت 14 و 30 دقیه منتظر ماندیم اما در ادامه پرواز کنسل شد  و بعد از لغو پروزا هیچگونه اطلاع رسانی صورت نگرفت تا اینکه از طریق تماس با فرودگاه یاسوج متوجه این قضیه شدیم.

,

, ,

مشکلات پروازی فرودگاه یاسوج سبب کلافگی و سردرگمی شهروندان شد و مسئولان فرودگاه یاسوج در خصوص بررسی و حل این مشکلات راهکاری ارائه نداده و صرفا به ارائه آمار پروازها اکتفا می کنند.

,

با این حال مسئولان فرودگاه یاسوج برای علل تاخیرها، لغو پروازها و همچنین ارائه راهکار برای افزایش کیفیت پروازها مطلب خاصی بیان نکردند که می طلبد در سریع ترین زمان ممکن نسبت به رفع و حل مشکلات آن اقدامات موثر در راستای رفاه حال شهروندان صورت گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
تعدای از شهروندان یاسوجی با ارسال مستنداتی خواستار بررسی مشکلات پروازی فرودگاه یاسوج و پاسخگویی مسئولان شده و از اعلام کردند که نبود فرودگاه یاسوج بهتر از فعالیت ناقص آن است.