کادر درمان با کاهش شیوع کرونا به آرامش نسبی رسیده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا آرمانی کیان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت زنجان در شیوع بیماری کرونا بهتر از چند هفته گذشته بوده و با کاهش سرعت شیوع مواجه هستیم اظهار کرد: حدود ۱۰ روزی است که روند شیوع بیماری کرونا با شیب ملایم رو به کاهش است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با تاکید براینکه با بهتر شدن روند شیوع بیماری کرونا خدمات رسانی مطلوب به سایر بیماران انجام می‌شود تصریح کرد: در شرایط قرمز شیوع کرونا بیماران غیر کرونایی به دلیل بحرانی بودن وضعیت خدمات‌رسانی خوبی دریافت نمی‌کردند.

,

وی با اشاره به اینکه با مساعد شدن روند شیوع کرونا بخشهای چشم، گوش، حلق و بین و بخش جراحی در بیمارستان ولیعصر‌(عج) راه اندازی شده است افزود: متاسفانه پیش‌بینی می‌شود روند کاهش شیوع بیماری کرونا موقتی باشد.

,

آرمانی‌کیان عنوان کرد: اگر قرار باشد پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشود قطعا به وضعیت قرمز برگشته و شاهد اعمال محدودیت‌ها خواهیم بود.

,

وی با اشاره به اجرای طرح هوشمند شهید سلیمانی در استان زنجان بیان کرد: این طرح در راستای جلوگیری از افزایش شیوع کرونا  در استان زنجان اجرا می‌شود.

,

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه افزایش شیوع از تجمعات اتفاق می‌افتد خاطرنشان کرد: در این دو هفته محدودیت شاهد کاهش مراودات مردم بودیم و این تعطیلات اجازه داد سیستم درمانی کمی آرامش داشته باشد.

,

وی عنوان کرد: از مردم درخواست داریم همین شرایط را ادامه دهند تا شاهد افزایش دوباره تعداد بیماران کرونایی در استان زنجان نباشیم.

,

این مسئول با اشاره به اینکه نقاهتگاه‌ها نیز برای بیماران کرونایی مهیا است عنوان کرد: در صورت لزوم از این نقاهتگاه استفاده می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
آرمانی کیان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به وضعیت روند شیوع بیماری کرونا در زنجان گفت: شیوع بیماری کرونا با شیب ملایم روبه کاهش است.