توزیع ۴۵۰ میلیون تومان اعتبار میان آسیب دیدگان از بیماری کرونا به همت طلاب جهادی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید روح الله حسینی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رزن و درگزین در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد:پس از اغاز شیوع بیماری کرونا یکی از تلاشهای جدی طلاب حاضر در شهرستانهای رزن و درگزین و سازمان تبلیغات اسلامی کمک به حل مشکلات مردم بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با با اشاره به توزیع کمک های مومنانه و همراهی و همکاری جوانان مومن و انقلابی در شورای هیئات مذهبی و امامان جماعات شهرستان ادامه داد:با همکاری بنیاد مستضعفان ۴۵۰ میلیون تومان توسط ائجمعه و جماعات شهرستانهای رزن و درگزین بین افراد آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع شد.

,

حسینی تلاش در جهت احیای سنت حسنه رسیدگی به محرومین را از دست آوردهای کمکهای مومنانه دانست و افزود:در راستای ایجاد فضای کار و تلاش و حل مشکلات مردم جلسات متعدد در روستاهای شهرستان با محوریت ائمه جماعات برگزار شده است و در حال برگزاری است.

,

وی ایجاد شوراهای فرهگنی در روستاها و محلات با محوریت امام جماعت را از دیگر اقدامات سازمان برشمرد و گفت:بنا به توصیه و تاکید رهبری انقلاب محوریت ائمه جماعات در مناطق کشور قطعا به رفع بسیاری از مشکلات فرهنگی و اجتماعی خواهد انجامید.

,

انتهای پیام/

]
حجت الاسلام سید روح الله حسینی گفت: با همکاری بنیاد مستضعفان ۴۵۰ میلیون تومان در بین آسیب دیدگان از بیماری کرونا توسط طلاب منطقه توزیع شده است.