ایجاد کارگروهی جهت بررسی زمینه‌های سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان در نهاوند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ علیرضا شهبازی، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در خصوص مشکلات و کمبودهای شهرستان نهاوند با پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان دیدار و گفت‌وگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

شهبازی گفت: در این دیدار موارد و درخواست‌های مطرح‌شده شهرستان به اطلاع رئیس بنیاد مستضعفان رسید و دستور پیگیری و حل برخی از این مطالبات صادر شد.

,

وی با اشاره به این درخواست‌ها اظهار داشت: درخواست مساعدت در خصوص هزینه‌های ضروری جهت بازسازی و راه‌اندازی مدرسه شهید مفتح واقع در انتهای کوچه شهید ناصری منطقه پای قلعه نهاوند برای اجرای برنامه‌های آموزشی، فرهنگی، بسیج سازندگی و اشتغال‌زایی و موافقت ضمنی آموزش‌وپرورش شهرستان با این اقدام که دستور مساعدت داده شد.

,

شهبازی گفت: با توجه به وجود نقاط محروم و دورافتاده در شهرستان نهاوند در خصوص رفع محرومیت این مناطق از ریاست محترم بنیاد مستضعفان خواسته شد توجه ویژه مساعدت و دستورات لازم را صادر کنند.

,

وی به بخشی از دستورات داده‌شده در این دیدار اشاره کرد و افزود: مقرر شد درزمینهٔ حمایت و احیای دام‌پروری‌های آسیب‌دیده در سطح شهرستان نهاوند مساعدت شود.

,

نماینده نهاوند ادامه داد: همچنین عودت یک دستگاه آمبولانس به درمانگاه ساخته‌شده توسط بنیاد محترم علوی در شهر فیروزان با توجه به نیاز مبرم این منطقه و اختصاص مبالغی از محل درآمد کارخانه سیمان نهاوند به نیازمندان شهرستان نهاوند در راستای محرومیت‌زدایی و مسئولیت اجتماعی کارخانه از دیگر موارد مصوب شده در این جلسه بود.

,

وی گفت: با توجه به جایگاه خدمت‌رسانی بنیاد علوی به محرومین سراسر کشور، دستور همکاری و حمایت از نیروهای جهادی شهرستان نهاوند صادر شد که اقدام بسیار خوبی است.

,

شهبازی اظهار داشت: با توجه به توانمندی‌های بالقوه شهرستان نهاوند در امور کشاورزی، باغداری، شیلات، دامداری و صنایع وابسته طی دستوراتی کارگروهی در جهت بررسی زمینه‌های سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان در شهرستان تشکیل می‌شود.

,

وی با اشاره به‌ضرورت محرومیت‌زدایی در مناطق کم برخوردار کشور، عنوان کرد: شهرستان نهاوند یکی از مناطقی است که علیرغم اقدامات صورت گرفته همچنان نیازمند توجه ویژه مسئولین است.

,

نماینده نهاوند در مجلس در پایان گفت: خوشبختانه طی این دیدار دستورات خوبی از طرف رئیس بنیاد مستضعفان باهدف حمایت و همراهی مردم شهرستان نهاوند در حوزه‌های مختلف صادر شد لذا امیدواریم با همدلی مسئولین در استان و شهرستان شاهد پیشرفت و توسعه شهرستان بیش‌ازپیش باشیم.

,

انتهای پیام/

]
علیرضا شهبازی گفت: با توجه به مشکلات شهرستان نهاوند در دیدار با رئیس بنیاد مستضعفان خواستار توجه بیشتر مسئولان برای حل مشکلات این منطقه شدیم.