معرفی داوران بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران در جشنواره فجر ۳۹
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  با حکم سید محمدمهدی طباطبایی‌نژاد دبیر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، ابراهیم حقیقی طراح گرافیک، میترا محاسنی عکاس و میثم مولایی تدوین‌گر و سازنده آنونس و تیزر به عنوان داوران بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران، آثار رسیده به این بخش جشنواره را مورد ارزیابی قرار خواهند داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مسابقه تبلیغات سینمای ایران سی و نهمین جشنواره فیلم فجر با هدف تشویق، تقویت و به‌کارگیری روش‌های خلاقانه و مؤثر در عرصه بازاریابی و پخش آثار سینمایی و جذب حداکثری مخاطبان و ارتقای سطح کیفی تبلیغات و اطلاع‌رسانی و همچنین ترغیب و تشویق هنرمندان این عرصه در بخش‌های عکس، پوستر، آنونس و تیزر فیلم‌های سینمایی ایرانی برگزار می‌شود.

,

بر اساس فراخوان جشنواره سی و نهم، داوری این بخش از بین مواد تبلیغی فیلم‌های سینمایی (داستانی، پویانمایی و مستند) اکران شده در حدفاصل ۱۰ دی ۱۳۹۸ تا ۳۰ آذر ۱۳۹۹ (در سینماهای داخل کشور یا در سامانه‌های نمایش درخواستی) که در این بخش ثبت‌نام کرده‌اند، صورت خواهد گرفت.

,

در مراسم اختتامیه جشنواره فجر ۳۹، سه سیمرغ بلورین به بهترین عکس، بهترین پوستر و بهترین آنونس و تیزر اهدا می‌شود.

,

سی و نهمین جشنواره فیلم فجر بهمن ماه ۹۹ همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به دبیری سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
داوران بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند.