آغاز عملیات ساخت مجتمع آموزشی ۲۴ کلاسه در یکی از محروم ترین نقاط کرمان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، بعد از ظهر امروز با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی، استاندار کرمان، مدیر کل نوسازی مدارس استان و رئیس اتاق بازرگانی کرمان، مجتمع آموزشی ۲۴ کلاسه خیرساز محله صنعتی با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کلنگ زنی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

این مجتمع آموزشی در قالب دو واحد ۱۲ کلاسه با مشارکت ۳۰ درصدی شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان و ۷۰ درصدی سازمان نوسازی مدارس احداث خواهد شد.

,

سید محمد واعظی نژاد مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان در حاشیه کلنگ زنی این مجتمع آموزشی گفت: این مجتمع آموزشی که دارای ۲۴ کلاسه است، در یکی از محروم ترین مناطق و در حاشیه شهر کرمان واقع شده است.

,

وی افزود: تراکم جمعیت دانش آموزی زیادی در این منطقه وجود دارد و با ساخت این مجتمع آموزشی خدمات مناسب و مطلوب تحصیلی در فضایی ایمن و استاندارد به آن ها ارائه می شود.

,

مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان تصریح کرد: در واقع بانی ساخت این مجتمع آموزشی در این منطقه،  محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور و در مجلس است، با پیگیری این نماینده مجلس، با مشارکت اتاق بازرگانی استان و موسسه خیریه مهر گیتی این مدرسه که مورد نیاز مردم این منطقه شهر کرمان است؛ ساخته خواهد شد.

,

واعظی نژاد با اشاره به اینکه این مجتمع آموزشی برای دانش آموزان ابتدایی ساخته خواهد شد، ابراز کرد؛ این پروژه دو ساختمان ۱۲ کلاسه دارد، که یک دبستان ویژه دختران و یک ساختمان ویژه پسران مقطع ابتدایی در نظر گرفته شده است.

,

وی ضمن قدردانی از مدیرکل راه و شهرسازی در خصوص واگذاری زمین پروژه، یادآور شد: با ساخت این مجتمع آموزشی بیش از ۸۰۰ دانش آموز حاشیه نشین شهر کرمان از فضای ایمن و استاندارد برخوردار خواهند شد و شرایط تحصیل خوب و بدون دغدغه برای دانش آموزان فراهم می شود.

,

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان اظهار کرد: این پروژه در ادامه ساخت ۱۲۰ مدرسه با ۷۲۰ کلاس درس طبق تفاهم نامه با اتاق بازرگانی و موسسه خیریه مهر گیتی ساخته می شود.

,

واعظی نژاد با اعلام اینکه زیربنای هر ساختمان آموزشی ۱۳۰۷ مترمربع است؛ در پایان خاطرنشان کرد: این پروژه به صورت مشارکتی ساخته خواهد شد و سهم اتاق بازرگانی استان و موسسه خیریه مهر گیتی، ۳۰ درصد این پروژه خواهد بود و مابقی از اعتبارات نوسازی مدارس تامین خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
با حضور مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان کرمان کلنگ ساخت مجتمع آموزشی ۲۴ کلاسه در شهرک صنعتی یکی از محروم ترین مناطق شهر کرمان، به زمین زده شد.