تشکیل 16 کمیته در کمیسیون تلفیق برای بررسی تخصصی لایحه بودجه 1400
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛رحیم زارع نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی گفت: با هدف بررسی دقیق و موشکافانه لایحه بودجه سال 1400 اعضای کمیسیون تلفیق در قالب 16 کمیته جداگانه به بررسی تخصصی بخش‌های مختلف بودجه می‌پردازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: این کمیته‌ها به صورت بخش‌های عمرانی، فرهنگی و جمعیت، حقوق و دستمزد، حوزه‌های انتخابیه، ارز و ... را در لایحه بودجه را به صورت جداگانه و تخصصی مورد بررسی قرار می‌دهند.
,
 
,
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 اظهار داشت: در جلسه امروز  عصر کمیسیون تلفیق رئیس دیوان محاسبات توضیحات خود به عنوان رئیس دیوان درباره لایحه بودجه 1400 را ارائه کرد.
,
 
,
زارع خاطرنشان کرد: نظر دیوان محاسبات در این جلسه بر این بود که درآمدهای حاصل از فروش نفت در سال 1400 باید برای پرداخت بدهی دولت به صندوق توسعه ملی هزینه شود.
,
 
,
وی افزود: جلسه بعدی کمیسیون تلفیق ساعت 13:30 فردا سه شنبه نهم دی ماه است و صحبت‌های موافقان و مخالفان با کلیات بودجه و رأی‌گیری در مورد آن پس از تقدیم لایحه اصلاحی بودجه به مجلس انجام خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
]
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 از تشکیل 16 کمیته در این کمیسیون برای بررسی تخصصی و دقیق لایحه بودجه سال آینده خبر داد.