حماسه 9 دی مشت محکم مردم بر دهان دشمنان است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمود اصغری در گفتگو با خبرنگار سبلان ما، با اشاره به فرا رسیدن دهه بصیرت، اظهار داشت: بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88، عده ای با فتنه انگیزی و با ادعای تقلب، به نحوه برگزاری این انتخابات معترض شدند که رهبر انقلاب به آنها توصیه کرد که در این موقع به قانون مراجعه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی افزود: با موج سواری دشمنان و تشویق مردم به شورش و آشوب، این افراد به قانون تمکین نکردند و با اغتشاشات خیابانی و خسارت به اموال عمومی، آب در هاون دشمن کوبیدند.

,

امام جمعه سرعین گفت: در دی ماه 88، وقتی مردم هوشیار متوجه شدند که تقاضای تقلب کنندگان با اغتشاش و آتش زدن به پرچم اباعبدالله (ع) فریب خوردگانی بیش نیستند؛ راهشان را از آشوبگران جدا کردند.

,

کارشناس مسائل سیاسی ابراز داشت: تا اینکه نهم دی مردم با بصیر میهن اسلامی با راهپیمایی سراسری، حمایت خود را از نظام، ولایت فقیه، رهبری و انتخابات صحیح اعلام کردند که مشت محکمی بر دهان فتنه گران و دشمنان زدند.

,

استاد دانشگاه های استان اردبیل با اشاره به اینکه طبق فرمایشات رهبری 9 دی در تاریخ ایران ماندگار شد، تصریح کرد: در این روز تاریخی ملت ایران بصیرت و بیداری خود را به دشمنان نشان دادند که مهر تاییدی بر نظام و انقلاب اسلامی بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
کارشناس مسائل سیاسی و استاد دانشگاه های اردبیل گفت: حماسه تاریخی نهم دی ماه سال 88، مشت محکمی از جانب مردم بصیر ایران بر دهان دشمنان بود.