انتشار فراخوان ثبت‌نام بخش بین‌الملل نمایشگاه مجازی کتاب تهران
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از انتشار اطلاعیه‌های یازدهم تا سیزدهم مربوط به برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران، توسط موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران که از دیروز تا ظهر امروز انجام شده، این‌موسسه چهاردهمین اطلاعیه را هم درباره بخش بین‌الملل این‌رویداد منتشر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به موجب این‌اطلاعیه، ناشران، موسسات فرهنگی، نهادها، انجمن‌ها، تشکل‌های نشر و آژانس‌های ادبی بین‌المللی واجد شرایط می‌توانند از تاریخ ۱۰ دی ماه تا ۱۴ دی ماه با مراجعه به آدرس اینترنتی register-int.tibf.ir نسبت به ثبت‌نام در بخش بین‌الملل نمایشگاه مجازی کتاب تهران اقدام کنند.

,

بخش بین‌الملل نمایشگاه مجازی کتاب تهران در نظر دارد با توجه به شرایط حاکم بر جامع جهانی ناشی از ویروس کرونا و عدم برگزاری نمایشگاه به صورت فیزیکی، با هدف معرفی هر چه بهتر ظرفیت‌ها و قابلیت‌های صنعت نشر جمهوری اسلامی ایران، فضایی جهت بارگذاری و نمایش آثار فعالان حوزه نشر بین‌الملل فراهم کند. 

,

ناشران و آژانس‌های ادبی ایران که حق نشر (کپی‌رایت) کتاب یا کتاب‌های خود را به سایر زبان‌ها به ناشران دیگر واگذار کرده‌اند و یا درصدد فروش حق نشر (کپی رایت) کتاب یا کتاب‌های خود به ناشران سایر کشورها هستند، می‌توانند در این نمایشگاه ثبت‌نام کنند.

,

همچنین، ناشران ایرانی که کتاب‌های خود را برای ارائه به بازارهای جهانی، به زبان‌های غیرفارسی منتشر کرده‌اند، مجاز به شرکت در بخش بین‌الملل نمایشگاه مجازی کتاب تهران هستند.  

,

نهادها، سازمان‌ها، موسسات، انجمن‌ها و تشکل‌هایی که فعالیت آنها در حوزه دیپلماسی فرهنگی تعریف شده باشد و یا محصولات فرهنگی در حوزه نشر برای عرصه بین‌المللی تولید کرده باشند نیر می‌توانند در این دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران شرکت کنند. 

,

همچنین ناشران و آژانس‌های ادبی ایران که علاقه‌مند به خرید و فروش حق نشر (کپی رایت) کتاب از ناشران و آژانس‌های ادبی خارجی هستند می‌توانند برای ثبت‌نام در بخش بین‌الملل نمایشگاه مجازی کتاب تهران اقدام کنند. 

,

کتاب‌های ناشران داخلی باید دارای مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد و به شکل قانونی در ایران منتشر شده باشند. ناشران صرفا می‌توانند به معرفی کتاب‌های تالیفی منتشر شده خود بپردازند. اولویت با کتاب‌هایی با محتوای ایرانی اسلامی، دو یا چند زبانه و هم چنین برگزیدگان جشنواره‌های ملی و یا بین‌المللی است. از لحاظ زمان چاپ، اولویت با کتاب‌هایی است که آخرین ویرایش و یا تجدید چاپ آن مربوط به ۵ سال اخیر باشد. 

,

بخش بین‌الملل نمایشگاه مجازی کتاب تهران از ساعت ۹ تا ۱۵ با شماره تلفن‌های ۶۶۴۱۵۵۴۰ پاسخگوی سوالات متقاضیان برای ثبت‌نام در نمایشگاه خواهد بود و متقاضیان می‌توانند به‌صورت غیر حضوری با نشانی الکترونیکی [email protected]  سوالات خود را مکاتبه کنند.

, [email protected],

راهنمای جامع الکترونیکی ثبت نام در بخش بین‌الملل نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در سایت  register-int.tibf.ir در دسترس است.

,

انتهای پیام/

]
فراخوان ثبت‌نام متقاضیان داخلی در بخش بین‌الملل نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با انتشار چهاردهمین اطلاعیه مربوط به این‌رویداد، توسط موسسه خانه کتاب و ادبیات منتشر شد.