ورود خودروهای غیربومی به زنجان از راه‌های روستایی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اعمال محدود ورود خودروهای غیربومی در زنجان اظهار کرد: همچنان این محدودیت در زنجان اعمال شده و خودروهای غیربومی که در داخل شهر مشاهده شود، جریمه می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید براینکه متاسفانه برخی از خودروهای غیربومی به محدودیت‌ها توجهی نمی‌کنند و از راه‌های مختلف وارد زنجان می‌شوند افزود: اگر این خودروها از راه‌های مختلف هم وارد شهر شوند باز هم در داخل شهر جریمه خواهند شد.

,

رئیس پلیس راهور استان زنجان با بیان اینکه براساس تصمیم ستاد ملی کرونا محدودیت‌ ورود خودروهای غیربومی تا زمان خروج زنجان از وضعیت نارنجی ادامه دارد عنوان کرد: براین اساس از خروج خودروهای بومی نیز جلوگیری می‌شود.

,

وی با تاکید براینکه پلیس نمی‌تواند همه راه‌های فرعی را کنترل کند و مردم خودشان هم باید به این نتیجه برسند که این محدودیت‌ها به خاطر سلامتی آنها اعمال شده است ابراز کرد: پلیس راهور وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهد و نیروها در ورودی‌های اصلی زنجان مستقر بوده و از ورود خودروهای غیربومی به زنجان جلوگیری می‌کنند.

,

مظفری با اشاره به اینکه نیروهای راهنمایی و رانندگی همچنان در مسیرهای منتهی به زنجان مستقر هستند افزود: برخی از راه‌های روستایی هستند که محدودیتی برای تردد خودروهای غیرمی وجود ندارد اما برخی از افراد از طریق این راه‌ها وارد زنجان می‌شوند.

,

وی در ادامه همچنین به موضوع مخدودش کردن پلاک خودروها توسط برخی از رانندگان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی رانندگان پلاک خودرو خود را مخدودش کرده و یا دستکاری می‌کنند که در صورت مشاهده چنین تخلفی با راننده وسیله نقلیه برابر قانون برخورد می‌شود.

,

رئیس پلیس راهور استان زنجان با بیان اینکه موارد مشابه این تخلفات را در استان زنجان داشتیم عنوان کرد: این متخلفان علاوه بر اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

,

انتهای پیام/

]
مظفری رئیس پلیس راهور استان زنجان با اشاره به اینکه ورود خودروهای غیربومی به زنجان همچنان ممنوع است گفت: متاسفانه برخی از خودروهای غیربومی از طریق راه‌های روستایی وارد زنجان می‌شود که در صورت مشاهده اعمال جریمه می‌شوند.