سهمیه واحدهای نانوایی‌ در زنجان نیازسنجی می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ در مورد افزایش تعداد شیفت‌های نانوایی در زنجان اظهار کرد: با افزایش تعداد شیفت در برخی از نانوایی‌ها تا حدودی جلوی تشکیل صف‌های طولانی گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با تاکید براینکه در شهرک‌های اقماری نیز نانوایی‌های دو شیفته در نظر گرفته شده است افزود: اگر مشکلاتی در شهرک‌های اقماری وجود دارد باید احصا شده تا برنامه‌ریزی لازم اتخاذ شود.

,

مدیرکل غله استان زنجان با تاکید براینکه وضعیت نانوایی‌های استان زنجان در حال پیگیری است عنوان کرد: قرار است این پیگیری‌ها تا پایان دی ماه نهایی شود.

,

وی با اشاره به اینکه براساس این پایش سهمیه واقعی هر نانوایی‌ مشخص می‌شود عنوان کرد: بعد از اینکه طرح پایش اتمام شد نیاز هر واحد مشخص شده و اختصاص می‌یابد و تخصیص سهمیه‌ها نیز واقعی‌تر و عادلانه‌تر اتفاق می‌افتد.

,

ایزدی در مورد جلوگیری از تخلفات فروش سهمیه آرد توسط برخی از واحدهای نانوایی در زنجان ابراز کرد: بازرسی‌ها از طرف اداره غله و سازمان صمت به صورت مستمر انجام می‌شود و اگر چنین تخلفاتی محرز شود طبق قانون برخورد لازم انجام خواهد شد.

,

وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه ساعت‌های کاری نانوایی‌ها مشخص نیست ابراز کرد: ساعت‌های کاری نانوایی‌ها باید از طرف اتحادیه‌ها ابلاغ و تعیین شود.

,

مدیرکل غله استان زنجان در ادامه همچنین در مورد تخصیص سهمیه آرد به روستاهای استان زنجان افزود: روستاهایی که فاقد نانوایی‌ هستند سهمیه‌ها براساس جمعیت به خانوارها تخصیص می‌یابد که این اقدام در استان انجام شده است.

,

وی با تاکید براینکه اگر در هر شهرستانی هم از لحاظ آرد مشکلاتی هم باشد از طریق فرمانداران و بخشداران احصا شده و به شرکت غله اعلام می‌شود ادامه داد: بعد از بررسی موارد احصا شده براساس سهمیه بندی سهمیه آرد در اختیار خانوار‌ها قرار می‌گیرد.

,

ایزدی با تاکید براینکه سهمیه هیچ نانوایی در استان زنجان کم نشده و حتی سهمیه برخی از نانوایی‌ها افزایش یافته است عنوان کرد: سرانه مصرف آرد در استان بالاتر از نیاز استان است و به لحاظ آرد نیز هیچ کمبودی در استان زنجان وجود ندارد و به مقدار نیاز استان و حتی بیشتر از نیاز استان ذخیره آرد در استان داریم.

,

انتهای پیام/

]
ایزدی مدیرکل غله استان زنجان با اشاره به اینکه طرح پایش وضعیت نانوایی‌ها در زنجان اجرا می‌شود گفت: بعد از اجرای این طرح و نیازسنجی نانوایی‌ها سهمیه هر واحد تخصیص پیدا می‌کند.