معرفی داوران خارجی مسابقه «فلسطین تنها نیست»/ نمایش آثار آغاز شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اعلام سیدمسعود شجاعی طباطبایی دبیر مسابقه «فلسطین تنها نیست»، خانم‌ها کریستینا برنازانی از ایتالیا و ایزابلا کوالسکا ویسزورک از لهستان و آقایان روسم از مالزی و لوئیس کارلوس فرناندز از برزیل داوران خارجی این مسابقه را شکل می‌دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیدمسعود شجاعی طباطبایی, «فلسطین تنها نیست»,

محمد خزایی، مسعود ضیایی زرد خشویی، عباس ناصری، سعید صادقی و سیدمسعود شجاعی طباطبایی نیز داوران ایرانی این مسابقه هستند.

,

داوری این مسابقه روز سه شنبه ۱۶ دی به شکل حضوری برای داوران ایرانی و به شکل آنلاین برای داوران خارجی در حوزه هنری انجام می‌شود.

,

همچنین گالری‌های پوستر، کارتون و کاریکاتور مسابقه بین المللی «فلسطین تنها نیست» روی سایت ایران کارتون قرار گرفت و ظرف یک روز نزدیک به ۱۵۰ هزار بار مورد بازدید قرار گرفت. در این مسابقه هنرمندان ۶۶ کشور دنیا حضور داشتند.

,

مراسم اختتامیه این مسابقه روز ۲۹ دی همزمان با روز جهانی غزه در حوزه هنری برپا می‌شود. (به دلیل مشکلات ناشی از کرونا به احتمال زیاد این مسابقه به شکل آنلاین پخش خواهد شد.) در این مراسم علاوه بر اهدای جوایز، تندیس و لوح تقدیر در سه بخش و اعلام نفرات فینالیست، از کتاب مسابقه نیز رونمایی خواهد شد.

, اختتامیه, ۲۹ دی,

انتهای پیام/

]
داوران خارجی مسابقه بین المللی پوستر، کارتون و کاریکاتور «فلسطین تنها نیست» معرفی شدند و نمایش آنلاین آثار این مسابقه نیز آغاز شد.