هیچ حمایت مالی از تیم کاراته زنجان نمی‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: تمام هزینه‌ها از صفر تا صد بر عهده هیات کاراته استان بوده و تیم نیز با عنوان تیم منتخب کاراته استان زنجان در مسابقات لیگ برتر کشور حضور خواهد یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه مسابقات لیگ برتر کاراته کشور، نیمه دوم بهمن‌ماه به صورت متمرکز در تهران آغاز خواهد شد، خاطرنشان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری مسابقات در استان‌ها وجود ندارد.

,

نوروزی افزود: تاکنون 24 تیم برای حضور در لیگ برتر کاراته اعلام آمادگی کرده‌اند و یک تیم نیز از زنجان حاضر خواهد بود.

,

دبیر هیات کاراته استان زنجان با اشاره به ضرورت آماده‌سازی تیم منتخب کاراته استان برای حضور در مسابقات لیگ برتر، گفت: متاسفانه مسئولان مربوطه، مجوز انجام تمرین تیم در سالن ورزشی را صادر نمی‌کنند.

,

وی با بیان اینکه فدراسیون کاراته اعلام کرده که نحوه تمرین ورزشکاران لیگ برتری طبق مصوبات ستاد کرونای استان‌ها خواهد بود، اظهار داشت: متاسفانه ستاد کرونا موافیت نکرده و هیچگونه مجوزی برای فعالیت در سالن‌ها داده نمی‌شود و واقعاً یک مشکل بسیار بزرگی ایجاد کرده است.

,

نوروزی، مسائل مالی را مشکل اصلی تیم کاراته عنوان کرد و افزود: استان زنجان در سال‌های 97 و 98 به ترتیب 4 و 2 تیم به مسابقات اعزام کرده بود که امسال به یک تیم، کاهش یافت زیرا هزینه‌ها زیاد است و برای شرکت در لیگ امسال علاوه بر هزینه‌های عادی و جاری که همه‌ساله انجام می‌شود، هزینه‌های مربوط به آزمایش PCR و همچنین قرنطینه ورزشکاران نیز بر عهده هیات کاراته استان خواهد بود.

,

دبیر هیات کاراته استان زنجان با اشاره به سوابق تیم‌های زنجانی در دوره‌های گذشته مسابقات لیگ، خاطرنشان کرد: در سال  جزء 6 تیم برتر شدیم و ورزشکاران، عملکرد خوبی از خود نشان دادند و سال گذشته نیز که در مسابقات سوپرلیگ بزرگسالان کشور، تیم داشتیم 2 بازیکن به عنوان رنکینگ سوپرلیگ در رده‌های اول و دوم قرار گرفتند.

,

وی با بیان اینکه تیم منتخب کاراته استان زنجان با 11 ورزشکار به مسابقات لیگ برتر اعزام خواهد شد، گفت: 7 ورزشکار در بخش کومیته و 4 ورزشکار در بخش کاتا هستند که در بین آن‌ها ورزشکار دعوت‌شده به اردی تیم ملی نیز قرار دارد.

,

نوروزی افزود: 2 مربی و یک سرپرست نیز تیم را همراهی خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
دبیر هیات کاراته استان زنجان با اشاره به حضور تیم منتخب این استان در مسابقات لیگ برتر کشور گفت: متاسفانه حمایت مالی از تیم‌های ورزشی به‌ویژه کاراته در زنجان بسیار ضعیف بوده و هیچگونه حمایت مالی نمی‌شود.