بمباران موشکی عین‌الاسد اقتدار نظامی ایران را به نمایش گذاشت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی در راس آنها آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی و سردمداران آنها قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به اندازه‌ای به کشورهای جهان احاطه داشتند که هنگامی که نام آمریکا و مسئولان آنها می‌آمد، پادشاهان و حاکمان به لرزه می‌افتادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ضربه آهنینی به هیمنه آمریکا زد و ابرقدرت بودن این کشور را زیر سئوال برد، افزود: پس از پیروزی انقلاب، آمریکا همواره در فکر توطئه علیه نظام اسلامی بوده و با کشتار، ترور، خراب‌کاری، انفجار و فعال کردن گروه‌ها و فرقه‌ها برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده کرده است.
,
 
,
این کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: پس از هشت سال دوران دفاع مقدس، آمریکا جنگ نرم افزاری را علیه نظام اسلامی به راه انداخته و فتنه‌های مختلفی را به بهانه‌های  تقلب در انتخابات، گرانی بنزین و روز دانشجو و ده‌ها مورد دیگر علیه نظام اسلامی طراحی کرده است.
,
 
,
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: در دی ماه سال 88 نیز آمریکا و ایادی استکبار نقشه براندازی نظام اسلامی را طراحی کردند تا ایران چهل سالگی انقلاب را نبیند، اما بازهم موفق نشدند.
,
 
,
حجت‌الاسلام ناصر شهادت سردار سلیمانی را تلخ‌ترین ضربه به نظام و جبهه مقاومت عنوان کرد و گفت: پیروزی‌های بیشمار ایران در لبنان و سوریه موجب شد تا آمریکا در اوج حقارت و ترس شهادت سردار سلیمانی را رقم بزند.
,
 
,
وی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی با حماقت ترامپ به عقیده تحلیلگران برای آنها سنگین تمام خواهد شد، یادآور شد: شهادت سردار سلیمانی به عنوان تربیت شده مکتب اسلام، انقلاب و امام خمینی (ره) ضربه سختی از سوی استکبار جهانی بود که پاسخ آن انتقام سخت از آمریکا خواهد بود.
,
 
,
کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: بمباران موشکی عین‌الاسد چند روز پس از شهادت سردار سلیمانی اقتدار و توان نظامی جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت که جهانیان را متحیر کرد.
,
 
,
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: حمله موشکی به عین‌الاسد نشان داد که نظام اسلامی حرف‌های بسیاری در بحث مسائل نظامی و موشکی دارد که توانسته یکی از مهمترین پایگاه‌های نظامی آمریکا را بمباران کند.
,
 
,
حجت‌الاسلام ناصر بیان داشت: مقام معظم رهبری این روز را به عنوان یوم‌الله نام بردند چرا که ضربه‌ای که آمریکا از موشک‌های سپاه خورد سابقه نداشت.
,
 
,
وی با بیان اینکه حمله موشکی به عین‌الاسد تنها یک سیلی و مقدمه‌ای برای انتقام سخت بود، ادامه داد: با این حمله ایران، مختصر ابهت آمریکا از بین رفت اگر چه پس از شهادت سردار دل‌ها، انقلاب مجددی در کشورهای مقاومت ایجاد و استکبار ستیزی و آمریکا ستیزی اوج گرفت.
,
 
,
کارشناس مسائل سیاسی یادآدور شد: حمله موشکی به عین‌الاسد نقطه عطف و سرنوشت سازی برای نظام اسلامی محسوب می‌شود که باید ابعاد گسترده آن به نوجوانان و جوانان یادآوری شود.
,
 
,
وی با بیان اینکه خروج آمریکا از کل منطقه انتقام ایران از این کشور است، افزود: حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی آمریکا عظمت سامانه موشکی و توان جوانان مومن، انقلابی و متخصص را به جهان عیان کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
حجت‌الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: بمباران موشکی عین‌الاسد چند روز پس از شهادت سردار سلیمانی اقتدار و توان نظامی جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت که جهانیان را متحیر کرد.