در حاشیه اشغال مجلس آمریکا؛ آنکه باد بکارد طوفان درو کند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انتخابات 2020 آمریکا و افشاگریهای بایدن و ترامپ بر علیه هم  پرده ها را کنار زد و  چهره حقیقی آمریکا را عیان نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
آشوبهای بی سابقه چند روز اخیر آمریکا ، اشغال مجلس آمریکا توسط حامیان ترامپ و ادعاهای ترامپ مبنی بر تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ، سانسور اعتراضات آمریکا توسط رسانه هایی که در وقایع مشابه در کشورهای دیگر  آتش بیار معرکه بودند، همگی آمریکای بدون روتوش را نمایش گذاشتند.
,
 
,
از کشف آمریکا و به برده گرفتن سرخ پوستان که ساکنان حقیقی آن سرزمین بودند تا کنون ، آنچه که از آمریکا به خورد افکار عمومی جهانیان شده است، آمریکایی رنگ و لعاب زده بود؛  که انتخابات این دوره ریاست جمهوری آمریکا و اقدامات وحشیانه ترامپ در دوران ریاست جمهوریش  همه رشته های بافته شده را پنبه کرد و حقیقت آمریکا را نشان داد.
,
 
,
اشغال اتاق رئیس مجلس آمریکا و تخریب وسایل و خشونت پلیس بر علیه معترضان  و سانسور این اعتراضات در رسانه های مدعی آزادی بیان و نیز شبکه های اجتماعی همچون توئیتر و اینستاگرام و... چه تماشایی است؛ تماشایی است چرا که سالهاست سران  دولتهای مختلف آمریکا در کشورهای دیگر توطئه کردند و نیرو اجیر نمودند تا به خیال خود نظام های سیاسی آنجا که مخالف سیاستهای استکباری آمریکاست ساقط نمایند - نمونه بارزش ایران عزیز  است که فتنه امریکایی سال 88  و  دهها فتنه دیگر قبل و بعد از آن را از سر گذارند.
,
 
,
این روزها دیدن تصاویر  مردمی که از دیوارهای مجلس سنای آمریکا بالا می روند و ساختمان مجلس را اشغال و تخریب می کنند چقدر برای  آن دسته از نیروهای وطنی که آمریکا کعبه آمالشان بوده و هست درد آور است که آن آمریکای دموکراسی خواه که در ذهن خود ساخته بودند و آن را در کشور ترویج می دادند فرو ریخت و تفکرشان به سخره گرفته شد. نمونه این غصه شدید را می توان در سخنان کارشناس اینترنشنال سعودی دید که در گفتگو با این شبکه می گوید: "از این ناراحت هستم که ایرانی ها دیگر به آمریکا به چشم یک کشور مقتدر و آزاد نگاه نمی کنند!
,
 
,
حوادث این روزهای آمریکا ثمره توطئه هایست که دست کم در منطقه ما انجام داد و  " آنکه باد بکارد؛ طوفان درو می کند"  یقینا این آغاز طوفانی است که #افول_آمریکا را بیش از پیش آشکارتر می کند.
,
 
,
#آمریکای_تماشایی
,
 
,
#علی_صالحی_زاده
,
انتهای پیام/
]
طشت رسوایی دموکراسی آمریکا سالهاست که افتاده اما با کمک بوق های رسانه ای که در اختیار دارند نگذاشتن تا صدای آن شنیده شود.