ساخت ۲۰ مدرسه در مناطق محروم استان یزد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، جواد ذاکر مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد پیش از ظهر امروز در نشست خبری کمیته فرهنگیان کنگره 4 هزار شهید استان یزد که در حسینیه آقا برگزار شد گفت: یکی از برنامه‌هایی که با محوریت کنگره 4 هزار شهید استان یزد در دستور کار قرار گرفته، احداث 4 هزار متر مدرسه در سطح استان یزد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی اضافه کرد: بخشی از این 4 هزار متر در سطح استان به بهره‌برداری رسیده و بخشی نیز تا پایان سال جاری ان‌شاءالله تکمیل و مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

,

ذاکر با اشاره به اجرای طرح آجر به آجر در سطح کشور و استان یزد، گفت: این طرح با همراهی مردم و خیرین در بحث مدرسه‌سازی دنبال می‌شود و اولین پویش آن در ماه محرم و با عنوان پویش محرم در استان یزد برگزار و یک مدرسه سه کلاسه به نام شهید الله دادی در منطقه خضرآباد شهرستان اشکذر کلنگ زنی شد.

,

مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد استانداردسازی 4 هزار مترمربع سیستم‌های گرمایشی مدارس استان را از دیگر برنامه‌های کمیته فرهنگیان کنگره 4 هزار شهید استان یزد اعلام کرد و افزود: تعمیرات 4 هزار مترمربع تعمیرات مدارس استان یزد و احداث 4 زمین چمن مصنوعی از دیگر اقداماتی است که در کمیته فرهنگیان کنگره شهدای استان در دستور کار قرار گرفته و ان‌شاءالله تا روز اختتامیه بتوانیم این موارد را به بهره‌برداری برسانیم.

,

وی اضافه کرد: طبق تفاهم‌نامه‌ای که با بنیاد علوی به امضا رساندیم قرار بر این شد تا در شهرستان بهاباد با اختصاص 500 میلیون تومان از سوی این بنیاد و تأمین همین میزان بودجه از سوی سازمان نوسازی مدارس استان بتوانیم در بحث تجهیزات، تعمیرات و استانداردسازی مدارس این شهرستان اقدامات چشمگیری را انجام دهیم.

,

ذاکر گفت: با همکاری بنیاد برکت تفاهم‌نامه ساخت 15 مدرسه در مناطق محروم استان یزد به امضا رسید و در آینده نزدیک 5 مدرسه دیگر نیز عملیات اجرایی آن آغاز شد که در مجموع 20 مدرسه در مناطق محروم استان یزد ساخته خواهد شد.

,

انتهای پیام/
 

,
]
ذاکر مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد از ساخت 20 مدرسه در مناطق محروم استان با همکاری بنیاد برکت خبر داد.