جلسه فوق‌العاده شورای شهر برای تعیین تکلیف مدیریت شهرداری
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، دستگیری اعضای شهرداری و شوراهای شهر در نقاط مختلف کشور این روزها تیتر اخبار رسانه‌ها و کانال‌های خبری شده است و به جای آنکه خبر تلاش این بخش برای بهبود اوضاع شهری را بشنویم و ببینیم هر روز شاهد خبر بازداشت یک مقام شهری به دلیل جرایم و مفاسد اقتصادی و مدیریتی هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,
مدتی قبل بود که خبر دستگیری یکی از شهرداران آذربایجان‌غربی نقل محافل شد تا مردم متوجه شوند مدیران و مسوولان شهری نیز زیر ذره‌بین دستگاه‌های امنیتی قراردارند.
,
 
,
سریال ادامه‌دار بازداشتی‌های شهرداری و شورای شهر در آذربایجان‌غربی به جایی رسید که برخی مدیران شهری این استان برای جواب‌گویی به عملکرد خود و شفاف سازی در این رابطه توسط سربازان گمنان امام زمان (عج) بازداشت شدند.
,
 
,
قطار این بازداشتی‌ها تا شهرداری ارومیه و پشت در اتاق "محمد حضرت‌پور" شهردار ارومیه هم رسیده بود و هنوز کسی باور نداشت که حضرت پور نیز با این عملکرد و زد و بند سیاسی که دارد توسط سربازان گمنام بازداشت شود.
,
 
,
اما جریان عدالت‌گستر به گونه‌ای اقدام می‌کند که باید تمام مدیران در مقابل اعمال خود شفاف‌سازی کنند تا نقطه سیاهی در پرونده خدمت آنها وجود نداشته باشد.
,
 
,
از روز گذشته خبرهای ضد و نقیضی در خصوص بازداشت محمد حضرت‌پور شهردار ارومیه در کانال‌های خبر دست به دست شد تا اینکه این خبر توسط اعضای شورای شهر ارومیه مورد تأیید قرار گرفت.
,
 
,
حجت‌الاسلام محمد خلیل‌پور یکی از اعضای شورای شهر ارومیه با اعلام خبر دستگیری "محمد حضرت‌پور" به اروم نیوز گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) ‌حضرت‌پور را برای پرسش و پاسخ به اداره اطلاعات منتقل کردند.
,
 
,
جلسه فوق‌العاده شورای شهر برای تعین تکلیف شهردار ارومیه
, جلسه فوق‌العاده شورای شهر برای تعین تکلیف شهردار ارومیه, جلسه فوق‌العاده شورای شهر برای تعین تکلیف شهردار ارومیه,
 
,
اما ماجرا به این جا ختم نشد و اعضای شواری شهر دست به کار شدند تا شهر اولین‌ها بدون مدیریت باقی نماند و دستور تشکیل جلسه فوری دادند.
,
 
,
محمدرضا علیزاده امامزاده دیگر عضو شورای شهر ارومیه در این خصوص گفت: با توجه به دستگیری شهردار ارومیه، جلسه فوق العاده اعضای شورای شهر برای انتخاب سرپرست شهرداری برگزار می‌شود.
,
 
,
وی با اشاره به بازداشت محمد حضرت پور شهردار ارومیه اظهار داشت: هیئت رئیسه شورا در پیام ارسالی خود اعلام کرده که ساعت 10:30 امرز جلسه‌ای در صحن رسمی شورا تشکیل شده و احتمال می‌رود که اولین موضوع مطروحه در صحن، انتخاب سرپرستی شهردار باشد.
,
 
,
امام‌زاده بیان کرد: امروز از هیات رئیسه شورا سوال می‌شود که اگر از موضوع دستگیری شهردار مطلع بودند، به چه دلیل تا ساعت ۱۹ روز گذشته این جلسه را برگزار نکرده و به امروز موکول کرده‌اند.
,
 
,
عضو شورای شهر گفت: بنابراین جلسه اعضای شورا برگزار شده و احتمال می رود که در مورد دستگیری شهردار ارومیه و موضوع سرپرستی آینده آن باشد.
,
 
,
بنابراین گزارش، با توجه به اینکه قوه قضاییه مبارزه با فساد را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است و در این رابطه خط قرمزی برای دستگاه قضا وجود ندارد باعث تجدید حس مطالبه گری در جامعه شده است و برخودر نیروهای امنیتی نیز در این رابطه وارد فاز جدیدی شده است تا مردم در مبارزه با فساد امیدوارتر شوند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
یک عضو شورای شهر ارومیه از برگزاری جلسه فوق‌العاده شورا برای تعیین تکلیف مدیریت شهرداری ارومیه بعد از دستگیری حضرت‌پور خبر داد.