ساخت ۱۱۵۰ مسکن محروم یکی از ظرفیت‌ ها برای اجرای مکتب حاج قاسم است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ سردار مجتبی فدا ظهر امروز در آیین تفاهم ساخت 1150 باب منزل محروم توسط بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان (عج) و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س)، سالگرد سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی و شهادت فخری زاده اظهار کرد: کمیته امداد نقش ویژه ای برای حمایت خانوده های محرومان در سال های مختلف از ابتدای انقلاب تاکنون انجام داده است و از این فعالیت های تقدیر و تشکر می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: این ایام با وحدت و همدلی ساخت این مسکن محرومان را انجام می دهیم و امیدوار هستیم که این وحدت بیش از پیش افزایش باید؛ یکی از ویژگی‌ های مکتب حاج قاسم خدمت‌رسانی بی ‌مزد، منت و با رعایت کرامت و آبروی افراد بود است.
,
 
,
وی افزود: انعقاد این تفاهم ‌نامه برای ساخت 1150 مسکن محروم یکی از این ظرفیت‌ ها برای اجرای مکتب حاج قاسم است؛ انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی(ره) در جهت ساخت یک هزار و 150 مسکن برای نیازمندان استان مصداق بارز شعار محوری انقلاب «خدمت به محرومین، رشد و توانمندسازی محرومان» است.
,
 
,
سردار فدا با توضیح اینکه خداوند را شاکر هستیم که امروز با همکاری و هماهنگی میان سپاه و کمیته امداد، شاهد انعقاد این تفاهم‌ نامه هستیم، تصریح کرد: چنین تعامل‌ هایی می‌ تواند باعث تقویت دیگر همکاری‌ ها شود؛ آمادگی خود را برای دیگر همکاری‌ ها با کمیته امداد خمینی(ره) اعلام می کنیم تا بتوانیم در جهت هم‌افزایی و پشتیبانی از یکدیگر قدم برداریم.
,
 
,
وی با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که بهترین و بزرگترین راه مبارزه با آمریکا خدمت‌ رسانی به مردم است، اظهار کرد: امیدوار هستیم که بتوانیم به برکت این ایام، وحدت، همدلی و نگاه خداپسندانه برای خدمت ‌رسانی به مردم قدم موثری برداریم.
,
 
,
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان در پایان با اشاره به نقش رسانه در این برنامه ها گفت: از مجموعه رسانه ها و خبرگزاری ها تشکر می کنیم به آن ها خداقوت می گویم.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: ساخت 1150 مسکن محروم یکی از این ظرفیت‌ ها برای اجرای مکتب حاج قاسم است.