دادستان شهر یاسوج به حواشی شورای شهر ورود کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس پارلمان شهری یاسوج بعد از سالها حاشیه همچنان در فرصت سوزی خدمت و وظایف خود برترین حاشیه پرداز این سالهاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

اژدهای هفت سر حاشیه شورای شهر کار را به جایی رسانده که از بی حاشیگی این اعضا به ستوه آمده و در یکشنبه های این پارلمان چشم انتظار رسانه ها برای حاشیه جدید می شوند و این روزها نیز تندیس حاج قاسم را هم با صحبت هایشان وارد این حاشیه پردازی کرده اند.

,

مکرر از سوی اعضای شورای شهر در گفتگو با رسانه ها به ناکارامدی و عدم خدمت رسانی مطلوب به شهروندان اذعان شده است اما چرا استاندار کهگیلویه و بویراحمد نمی خواهد به این حاشیه ها پایان ببخشد خود چرایی بزرگ است.

,

مسئولان بلندپایه استان، مردم، رسانه ها و سیاسیون در زمانهای مختلف از اعضای پارلمان خواستند تا به فکر خدمات رسانی به شهر باشند و دست از لجاجت و حاشیه بردارند اما متاسفانه گوش این اعضا بدهکار نبوده و نیست.

,

نظارت بر حسن اجرای قوانین طبق آنچه در قانون اساسی آمده برعهده قوه قضائیه است و جا دارد مدعی العموم در این رابطه آستین را بالا بزند و به مسئله بگم بگم های شورای شهر و لیست هایی که در جیب برخی از این اعضا هست ورود کند و مدافع حقوق شهروندان باشد.

,

حال که استاندار کهگیلویه و بویراحمد وارد میدان صلح و یا انحلال نمی شود بنظر می رسد عدلیه استان فرصتی است تا 4 سال فرصت سوزی و حاشیه به صورتی کاملا جدی پیگیری شود و حتی وقتی که از مردم در پای صندوق های رای گرفته شد حق و حقوقش مشخص شود.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
حالا که بعد از سال‌ها حاشیه‌های شورای شهر یاسوج تمامی ندارد، با این فرصت سوزی ها و عدم توجه استاندار، دادستان از حقوق از دست رفته مردم دادستانی کند.