ثبت نام ۱۵ هزار نوآموز خراسان شمالی در طرح آموزش مجازی پیش‌دبستانی رایگان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، عصمت بدخشان، معاون ابتدایی آموزش‌ و پرورش خراسان‌شمالی پیش از ظهر امروز در آئین رونمایی از محتوای الکترونیکی و کانال آموزش مجازی شبکه شاد ویژه نوآموزان پیش دبستانی استان اظهار داشت: تاکنون 200 محتوای الکترونیکی مبنی بر آموزش مجازی پیش دبستانی طراحی شده که 50 محتوا در کانال مجازی شبکه شاد بارگذاری و در دسترس دانش آموزان قرار گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

معاون ابتدایی آموزش‌ و پرورش خراسان‌شمالی ادامه داد: در راستای این طرح نوآموزان پنج سال تمام واجد شرایط که در مراکز پیش دبستانی ثبت نام نکرده اند، شناسایی می شوند.

,

وی گفت: دستورالعمل طرح ملی پوشش سراسری و آموزش مجازی پیش دبستانی به صورت رایگان به همه شهرستان ها و مناطق استان ارسال شده است و اطلاع رسانی گسترده از طریق فضای مجازی و رسانه های استانی انجام شده است.

,

ثبت نام 85 درصدی نوآموزان خراسان شمالی در این طرح

, ثبت نام 85 درصدی نوآموزان خراسان شمالی در این طرح, ثبت نام 85 درصدی نوآموزان خراسان شمالی در این طرح,

مهدی مودی، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی: 85 درصد از نوآموزان استان خراسان شمالی در طرح سراسری نوآموزان و آموزش مجازی پیش دبستانی رایگان استان تحت پوشش قرار گرفته اند.

,

وی با اشاره به اینکه 180 هزار دانش آموز در مدارس استان خراسان شمالی تحصیل می کنند، گفت: از این تعداد 58 درصد دانش آموزان در مقطع ابتدایی تحصیل دارند.

,

مودی اضافه کرد: باتوجه به اینکه مقطع ابتدایی به دلیل پایه و اساس آموزش از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است، قطعا باید در این حوزه تمرکز خاصی شود.

,

وی افزود: از مجموع دانش آموزان خراسان شمالی 79 درصد به شبکه آموزش دسترسی دارند و براین اساس ادامه روند آموزششان انجام می شود و مابقی دانش آموزان نیز براساس سایر روندهای تدریس با رعایت پروتکل های بهداشتی روند یادگیری را دارند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
عصمت بدخشان گفت: از ابتدای آغاز طرح سراسری نوآموزان و آموزش مجازی پیش دبستانی رایگان تاکنون ۱۵ هزارو ۶۰۶ نفر از استان خراسان شمالی در این طرح ثبت نام کرده اند.