آیت الله مصباح یزدی در خاموش کردن فتنه ها ثبات قدم کم نظیری داشت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با راه آرمان؛ با تأکید بر اینکه درگذشت عالم ربانی، فقیه و حکیم مجاهد، متفکر برجسته، مدیر شایسته آیت الله  مصباح یزدی، برای حوزه‌ علمیه و ملت ایران و انقلاب و نطام اسلامی، خسارتی بزرگ است، گفت: این مرد بزرگ در اظهار حق، انکار باطل، رد بدعت ها، خاموش کردن فتنه ها و هدایت به صراط مستقیم ثبات قدم کم نظیری داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مرحوم آیت الله مصباح یزدی عمر مبارک خود را در تولید اندیشه‌ های اسلامی نو، ناب و راهگشا و نگارش کتب فاخر اسلامی بر حسب نیاز زمانه و تربیت عالمان اثرگذار و نقش آفرینی انقلابی در همه‌ عرصه‌های نیاز انقلاب و نظام گذراند.

,

وی بیان کرد: آیت الله مصباح یزدی با تلاش مخلصانه مستمر علمی و معنوی و تخلق به معالی اخلاق از دانشمندان متنفذ و نظریه پردازان برجسته دینی شدند.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی خاطر نشان کرد: سراسر عمر با برکت این عالم بزرگ، به تبیین و ترویج اسلام ناب و خدمت به انقلاب و نظام اسلامی، تعلیم و تربیت طلاب علوم دینی و تولید آثار علمی فاخر و دفع شبهات از ساحت مقدس دین و مکتب اهل البیت علیهم السلام گذشت و در یاری رهبر معظم انقلاب اهتمام کم نظیر داشت.

,

انتهای پیام/

]
امان الله علیمرادی گفت:آیت الله مصباح یزدی در اظهار حق، انکار باطل، رد بدعت ها، خاموش کردن فتنه ها و هدایت به صراط مستقیم ثبات قدم کم نظیری داشتند.