انتخاب روش غیرمستقیم مدیریت سهام عدالت توسط 68 درصد مشمولان در خراسان رضوی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حامد حسینی، سرپرست معاونت اقتصادی اداره کل اقتصاد و دارایی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: از سال 1385 که مباحث مربوط به سهام عدالت شروع شد شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت خراسان رضوی به‌صورت یک شرکت سهامی خاص ثبت و شروع به فعالیت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه نزدیک به 4 میلیون از شهروندان خراسان رضوی مشمول سهام عدالت و به‌نوعی سهام‌دار شده‌اند، خاطرنشان کرد: در فرایند اجرا ممکن است که برخی در مرحله اول مشمول و دعوت‌نامه برای آنها صادر شده باشد ولی در مراحل نهایی سهام عدالت برای آنها صادر نشده است مباحث مربوط به خود را دارد.

,

معاون اداره کل اقتصاد و دارایی خراسان رضوی با تأکید بر اینکه 32 درصد از 4 میلیون نفر روش سهام‌داری مستقیم را انتخاب کرده‌اند و در بورس سهام آنها قابل معامله است، تصریح کرد: 68 درصد که 2 میلیون و 700 هزار نفر هستند روش غیرمستقیم را انتخاب و مدیریت و فرایند مدیریتی سهام خود را به شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استانی واگذار کرده‌اند.

,

وی با تأکید بر اینکه این شرکت یک پرتفویی دارد که سهام آن متشکل از 54 سهام شرکت فعال در بورس است و نماد این شرکت با عنوان وسرضوی از 10 آذر سال جاری در بازار دوم بورس فعال شده است، اذعان کرد: 30 دی مجمع‌عمومی شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت در استان خراسان رضوی برگزار می‌شود و با برگزاری این مجمع هیئت‌مدیره جدید این شرکت که قرار است امانت‌دار 2 میلیون و 700 هزار نفر باشند مشخص شود.

,

حسینی با اشاره به اینکه حضور افراد سهام‌داری که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند نیازمند ثبت‌نام در سامانه سجام است، عنوان کرد: مکاتبه‌ای با فرمانداران نیز دراین‌خصوص انجام شده که به اطلاع افرادی که روش غیرمستقیم سهام عدالت را انتخاب کرده‌اند، رسانده شود که اگر می‌خواهند از امکان دریافت سود بهره‌مند شوند و سهام آنها معامله شوند و همچنین در مجمع و تعیین هیئت‌مدیره حضور داشته باشند باید ثبت‌نام و احراز هویت سجام را انجام دهند.

,

انتهای پیام/

]
حسینی گفت: 68 درصد از مشمولان سهام عدالت در استان روش غیرمستقیم را انتخاب و مدیریت سهام خود را به شرکت سرمایه‌گذاری واگذار کرده‌اند.